Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, přátelství, to jsou diamanty....

Díky, Zdeni.

1 0
možnosti
Foto

A já Tobě, Jani, děkuji za přečtení i za pravdivý dovětek! R^

0 0
možnosti
Foto

R^VMoc hezky napsané Zdeni. Je to přesné v nouzi poznáš přítele.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Dani. Ano, i toto osvědčené přísloví je stále funkční! :-)

0 0
možnosti

Jsem strom přesazený na "stará kolena", kamarády tady nemám. Naštěstí mám doma vnučky, syna a snachu. Nedávno jsem jela na pohřeb spolužačky a nevhodně jsem se těšila, že se setkám s kamarádkami z dětství a s "klukama" ze třídy. Setkání v cukrárně po pohřbu bylo milé a potěšilo mě. Jak napsala Šárka Medková - přátelé zůstávají i po 61 letech. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Věruško, jsem moc ráda, že i tak smutný cíl cesty měl nakonec milou pointu. Já se taky moc ráda vidím i s těmi, se kterými mě třeba život rozdělil už dávno a vždycky mě potěší, jak málo jsme se v tom zásadním změnili.:-)

1 0
možnosti
Foto

Opravdoví přátelé zůstávají. I po 30-40 letech. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ano, čas to prověří nejlíp. Je to od něj taková zatěžkávací zkouška, asi jako když pošlou rotu vojáků, aby pochodovala po novém mostu.:-)

0 0
možnosti
Foto

Bude líp, se železem nebo bez něj, jen trpělivost V

1 0
možnosti
Foto

Děkuju moc. Snažím se to tak vidět, ale dá to fušku. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Zdenko, jsem asi jediný, kdo měl tu drzost napsat, že díky Tvé zlomené noze jsme obohaceni Tvými četnějšími blogy. Což není škodolibost Tvému zranění, ale naopak potěcha číst Tvé "kávové" a další blogy.

Celý život se snažím, abych si udržel nejužší kontakt se svou ženou a svými dětmi, což se mi daří. K tomu mám další dva lidi, kterým mohu otevřít i tu svou 13. komnatu. A jsem na světě rád.

A Tobě přeji, ať Tě to bolí co nejmíň a ať si co nejdříve zase skočíš do Velvar na kafe.

VR^

3 0
možnosti
Foto

Milý Tomáši, moc děkuji za milá a správná slova!

Vystihl jsi přesně, že nefunkční noha má vliv na četnost mého psaní.:-)

Na kafe si bohužel zatím nebudu moct hned tak skočit. Dnes rtg ukázal neplechu a reálně mi hrozí, že mi to budou muset sešroubovat. Ortel se dozvím ve čtvrtek.;-(

0 0
možnosti
Foto

J51a59n 56Š17i81k

9. 7. 2019 7:53

Níže v diskuzi píšete o zanedbávání pěstování přátelských vztahů. Vidím to kolem sebe každý den. Nejčastější výmluva je mám moc práce a nemám čas. Přitom hodně lidí spěchá, aby si večer mohli otevřít flašku vína k televizi. Mám pocit, že čím je člověk starší, tím více po přátelství začne toužit. Vidím to i u sebe a vidím taky, že jednoduché najít si opravdové přátele lehké není. Je to hodně o očekávání, co vlastně chci já a co ten druhý. Je pravda, že člověk když vkládá do přátelství sám sebe celého, neměl by očekávat, že se mu bude všechno vracet. Jenže taky se někdy stane, že jedna strana investuje čas a dává ze sebe všechno a z druhé strany se mu to nikdy nevrátí. Děkuji za téma, píšete o něm hezky, možná by to ještě za pár článků z Vaší strany stálo. Přátelství patří k těm nejcennějším hodnotám v životě.

4 0
možnosti
Foto

To jste napsal moc pěkně! Takové to opravdové přátelství a kamarádství by mělo být naprosto neokázalé, ačkoli jeho pravou hodnotu vnímáme průběžně a nejvíc oceníme v okamžicích zlomových.

0 0
možnosti

Přátelé jsou příbuzní, které si sami vybíráme.

2 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, protože jen společná DNA si žádné přátelské zásluhy vůbec připsat nemusí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Požádat o pomoc je těžší, než ji poskytnout. Člověk by si to požádání měl natrénovat včas, než bude bezmocný a než zcela k tomu ztratí odvahu.

3 0
možnosti
Foto

Ale to jste vyjádřila báječně. Děkuji Vám! R^

0 0
možnosti

Safra, to je tak pěkně napsané, že jsem málem jako chlap dal srdíčko. :)

Níže to napsala nádherně jedna z diskutujících dam - "A ty teď sbíráš ovoce své laskavosti.

Tak ať to tak zůstane i nadále."

Přesně tak a ne jinak.

Místo srdíčka dám jednu karmu!

Pěkný večer všem.

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám!

Kéž se nikdo nezříká přátelství, lidi by se neměli opouštět, mohlo by se jim stát, že se už nepotkají.

Co by to bylo za život, kdybychom se neměli s kým zasmát.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik