Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No teda, pani Zdeni, voni jsou číslo! Ale takové pacienty mají určitě doktoři rádi. Kafe si jen tak někdo sotva ho sešijou, neobjedná:-)))

Možná to chtělo i sklenku šampáňa, že už to máš za sebou.

Prosím tě, ty nevíš, jak doktoři lpí na pitném režimu, a klidně 12 hodin jsi nepila? No, to je tedy morálka!:-))))

Tak nožce zdar!:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuju! To víš, dělám pro to uzdravení, co můžu:-).

Ale, člověče, ty hodiny bez pití byly fakt kruté. Navíc to byl jeden z těch děsně horkých a dusných dnů.

No tak dobrá, prásknu to na sebe: jsem hrdinka.;-D

0 0
možnosti
Foto

jojojo, Zdeni, zdraví a humor, to je dost dobrá kombinace. Humoru máš na rozdáváním, tak ještě to zdraví a bude to cajkVR^

1 0
možnosti
Foto

Ano, Zuzanko, musí to do sebe zapadnout jako puzzle.R^

0 0
možnosti
LI

Přeju zdraví a zase jen zdraví - s Vaším humorem budete brzy jako rybička... R^

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, ráda bych byla a už se na to těším!:-)

1 0
možnosti
MB

Miluju Evu Dallasovou! A Vás. A kafe. Přeju, ať brzy skáčete nejen přes kaluže. V

1 0
možnosti
Foto

Paní Martinko, moc mě těší, že máme společnou slabost pro stejnou literární hrdinku! ;-)

A za přání moc děkuji!

0 0
možnosti
VN

Zdeni, připojuji se plusy k mnoha odpovědím blogerů .... a také vám přeji uzdravení...

Také vám musím popsat situaci v LBC. s knihovnictvím ..U nás se opravuje, obnovuje, modernizuje knihovna... je na tři měsíce zavřena ... Mohli jsme si vypůjčit

asi třcet knížek... No, já si vypůjčila jen tři.... a tak si teď vypůjčuji od dcery, od kamarádky , a přemýšlím jestli knihovnu otevřou v termínu ? ... nebo mám šanci ještě v pobočkách a tím budu poznávat LBC, neboť se stále mění ...

Ještě jednou přeji zdravíčko a každý den dobré kafíčko ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, moc děkuji za přání. Samozřejmě mi to nedalo a hned jsem se podívala na webové stránky vaší knihovny. Nu, budete to tam mít určitě moc pěkné. Znám tu situaci. U nás taky čtenáři těžce nesou každou odstávku od své pravidelné porce četby, když musíme kvůli interiérovým úpravám nebo z důvodu revize knih knihovnu pro veřejnost zavřít. Ale pak ta radost, když se prostory otevřou a čtenáři začnou proudit. To se navzájem vítáme a my knihovnice nestačíme zakládat ty štosy vracených knih. Ale jak jsem o kousek výš podotkla, je to fakt radost!

Tak krásný víkend přeji!!! :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, tak to chce opravdu hodne opravdu dobre kavy:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzíku, myslím, že jeden tuplák by to mohl uhladit. :-)

1 0
možnosti
Foto

Musím ti sem napsat to, co jsem napsala na FB -  Zdenicko, co dodat...mas k tem svym peripetiim porad jeste svuj uzasnej humor a to na tobe obdivuju! Myslim si, ze vsichni ty "tvoji" doktori ani netusi, jaky maji stesti, ze leci prave tebe. Jsi proste i jako pacient-ORIGINAL 朗

1 0
možnosti
Foto

Člověče, tak mě napadá, že oni si toho privilegia určitě nevážej. To víš, doktoři...;-D

0 0
možnosti
Foto

A jestli si dostala latte, nebo capuccino, to se dozvíme v další "indiskrétní" zpovědi? ;-D A harlekýna?V

1 0
možnosti
Foto

Danuško, harlekýna nee, ale jestli to tak půjde dál, asi začnu psát harlekýnky z lékařského prostředí.:-)

0 0
možnosti
Foto

Já byla tak napnutá, co jsi jim tam prováděla, a tys chtěla kafe.8-o;-D

P.S. Těm příbuzným taky řekni, ať necourají venku, když je klouzačka.;-)

1 0
možnosti
Foto

To už jsem je poučila. No, myslíš, že mě poslechnou? ;-D

1 0
možnosti
VN

Hlavně, že to dobře dopadlo. Že už si asi nezahrajete fotbal, Vám nejspíš moc nevadí. :-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Nu, moc balónů už do vingle nepošlu, ale fandit u televize, to zvládnu.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,53
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik