Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, jsou mezi námi tací, kteří čím jsou starší, tím jim to víc a víc pálí - nevíš koho mám na mysli, že né....:-);-D

1 0
možnosti
Foto

Že by nějaké žháře? ;-D

0 0
možnosti
ZS

Stáří je stav, který si buď připustíte, nebo ho ignorujete .. neboť vše kolem nás je relativní, stejně jako běh času, který někdo dokáže prožít naplno a někdo zahodit do koše hned na začátku.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám za tuto krásnou a pravdivou reakci!!! R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdeni, dokud nám budeš tady takhle hezky psát, jakékoliv stárnutí nehrozí. Díky.

;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Soni, moc jsi mě potěšila! :-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D spolehlivě mě rozesměješ, v tom jsi tady na blogu jednička!R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, děkuji, způsobila jsi mi krásné ráno.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Ještě jsem si vzpomněl na asi hodně známý aforizmus Jana Wericha: "Stáří je strašná věc, ale je to zatím jediný známý způsob, jak se dožít vysokého věku."

...

Zatímco významný český teolog, Tomáš Špidlík, který byl dlouho v exilu, říkal, že nejdůležitější je dožít se devadesáti let, protože po devadesátce už jenom strašně málo lidí umírá. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Marku, oba výroky jsou parádní. R^

0 0
možnosti
Foto

J91a40n 29H92i48n91k

11. 8. 2019 11:16

Člověk by se měl šetřit. Než se celý rok trápit v posilovně, je lepší se týden stydět na pláži. No ne?

2 0
možnosti
Foto

Pane Hinku, děkuji Vám, moc jste mě pobavil, to se Vám povedlo!!! R^;-D

0 0
možnosti
Foto

Ja se taky moc tesim . Vlastne v nem temer sem protoze mi do nej zbyva 8 mesicu . Jsem sice doma, sle moje pece k rodice a starosti jsou mozna narocnejsi jak pracovni pomer . Zmena pro me bude asi jen v tom ze mi bude chodit duchod i tak se tesim .

1 0
možnosti
Foto

Paní Ludmilo, děkuji Vám za pěknou reakci a přeji Vám hodně sil při péči o rodiče a také hodně dobrých pocitů, že se vše daří! R^

0 0
možnosti
LI

;-D-"Stáří je pouze pro statečné," to jsem někde četla, zjemním to, a proto říkávám, "že i to stárnutí..." Moc zdravím a přeju zdraví.

2 0
možnosti
Foto

To je krásné.R^ Nu, on je vlastně celý život jen pro statečné... tedy když má k něčemu vypadat a nepromarníme ho.:-)

Za přání moc děkuji!!!

1 0
možnosti
VN

:-) mám kamarádku, která se musí starat o vnuka a taky mi připadá, že nestárne,

já už tak nějak odpočívám. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Fakt je, že hlídání drobotiny nedovolí rychle stárnout. Teď mám na mysli i jednu naši čtenářku, která hlídala každý den odpoledne vnoučata, chodila s nimi i do knihovny, byla stále v jednom kole. Pak se mladí odstěhovali až někam na Třeboňsko. Paní sice získala víc času na své milované čtení, ale pak jsem si všimla, že najednou začala viditelně stárnout, opravdu. Ale v tomto případě si nejsem jistá, jestli to byl důsledek stesku, nebo úbytku pravidelného pohybu. Možná kombinace obojího.

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,08
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik