Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Šmankote, tak to jsem hájí. Já vůbec nevím. Ale asi bych volila litr slivovice. Po pár doušcích by mi bylo jedno, že bych ztroskotala, nic by mě nebolelo a chvíli by to vydrželo. No možná raději demižónek slivovice. A navíc bych měla pořád pocit, že jsem doma a nic se nestalo. ;-D Super blog Zdeni

1 0
možnosti
Foto

A super reakce, Dani! Demižónek poslední záchrany, to by se mohlo ujmout. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Aha, tak proto nepracuješ v Solo Sušice, ale v lékárně ;-D.

1 0
možnosti
Foto

:-D :-D :-D Tak tahle souvislost mě nenapadla. Páč to je už jiná historie... :-P

0 0
možnosti
Foto

R^Kdo měl sirky, byl king. Já měla dlouho jen ukradený Acylpyrin... Zdá se, že doba se změnila.;-D

1 0
možnosti
Foto

A vešel by se do tý krabičky (no spíše bedny) někdo, kdo by mne zachránil?;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, to záleží na tom, s jak velkou krabičkou se chceš do džungle vláčet.;-D

0 0
možnosti
VN

Ano, v dřívějších dobáchbylo lidem hej, krabička s pětadvacetníkem, provázkem a jehlou je zachránila. Nás už nezachrání nic... jedině ten humor .... ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Ano, s úsměvem i na medvěda... ať už má podobu jakoukoli.;-D

Vlastičko, pěkný víkend Vám přeji a děkuji za zastavení!

1 0
možnosti
Foto

Vzala jsem si radu od každého něco...a jdu balit;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Výborně, taky něco zapakuju a sejdeme se tam;-D.

1 0
možnosti
ND

Mně tam chybí provázek, zavírací špendlíky, lahvička rumu dřevěná tužka a papír. Po vypití rumu bych na papír napsala sos a polohu (!) zaspuntovala do té láhve a poslala po vodě. Doufala bych, aby to nespolkl nějaký živočich.

Kdysi v pravěku jsem KPZ jako vodák měla :-)

2 0
možnosti
Foto

Jé, Nadi, to je skvělý plán! Už jen kvůli jeho uskutečnění by stálo za to ztroskotat;-D!

0 0
možnosti
MB

Celý život se držím výroku kolegy - Petra Balvína. Klasika pochmurného rána, studentovo oko kalné, dech opilce nečistý ! Co teď ? Kamarádi, vše řeší balíček PPP ! Proboha, co to je ? Víte prd = Pivo První Pomoci ! ... Pravdu děl ... :-)

2 0
možnosti
Foto

Pivo první pomoci je mi sympatické. Asi si půjdu jedno odšpuntovat :-).

1 0
možnosti
AN

Nejlepší je nikam nelézt. Doma je doma.

2 0
možnosti
Foto

Ano, ale i pro tuto variantu navrhuji mít nějakou tu krabičku u sebe;-D.

1 0
možnosti
JK

Přijde na to kam se vydávám. Do Brd bych si satelitní telefon nebral, do Amazonie ano.

1 0
možnosti
Foto

Až příště vyrazím do Amazonie, budu na to pamatovat.;-D

Děkuji za zastavení a příjemný víkend Vám přeji!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 30,31
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik