Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Minulý pátek jsem vyrazila na houbovou žeň. V hloubi lesa jsem zapíchla košík, položila vedle něj batoh, uzemnila kamarádku která mnou nanášené houby čistila a nevšimla jsem si, že se vzdálila ze stanoviště a začala taky sbírat do náruče. Když už jsme nic nepobraly, začaly jsme koš i batoh hledat. Nepomohlo ani zavolání na mobil uvnitř batohu. Nebyl slyšet. Ta půlhodinu hledání batohu a koše byla nejdelší v mém životě! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak takhle už jsem se dlouho nezasmála, díky Zdení :-):-)

0 0
možnosti
Foto

:))) smeju se, až mě bolí břicho.

Zdeni, dnes jsme se byli kouknout na houby. V lese bylo krásně, nožičky bolely jen mého muže... A taky mu bylo chladno, protoze mě když pustí do lesa, je to na dlouho. :)) Zdenicka prošla les, cestou si zpívala a radovala se z každé prasivky. Krásný den. V

1 0
možnosti
Foto

Bohunko, tak to jste si prožili skvělý den. Mně stačí jen ucítit lesní výpary a hned mám pocit, že svět je úžasné místo k žití.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pryč s dětským houbařem. Howgh!

1 0
možnosti
Foto

V tomto kontextu by se dokonce dalo říct: buď houby, nebo děti! :-)

0 0
možnosti
Foto

proto haranty do lesa na houby nebrat!!! Já bych j eubezdušila už po výstupu z auta...dotazy typu - a jak dlouho tam budeme? Nemůžu na Vás počkat v autě? mne přivádějí do nepříčetnosti...bez harantů je v lese a kdekoli,svatej klid....

3 0
možnosti
Foto

Šárko, to je ale krásně radikální názor;-D!

0 0
možnosti
Foto

Mně se vždycky pošklebovali, že žádnou houbu nenajdu. Prostě je nevidím.:-P A když jsem přece jen omylem nějakou našla, nutili mě ji jíst a já houby nesnáším.;-(

Ale že by někdo řval, že má hlad a bolí ho nožičky, to si nepamatuju.;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty akorát řveš, že máš hlad, ale nožičky bolí mě ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D A co když máte sebou malé caparty a někde v tom hlubokém lese ztratíte klíče od auta. :-P Naštěstí náš táta je výborně vybaven orientačním smyslem a neomylně zamířil na palouk kde se svačilo. A byly tam. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak to bylo dobrodružství hraničící s hororem.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS