Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obdivuju tvojí bezednou slovní zásobu Zdeničko! Obzvlášť, když píšeš něco rozhořčeně. To je záplava! Napsala jsi to moc krásně, opět se projevila tvoje čistá duše....A Popelka, coby lehký dovětek, nemá chybu :-):-)

0 0
možnosti
Foto

Rovněž souhlasím, leč s malinkou výjimkou: první Rambo mi přišel jako výbornej protiválečnej film. (Ne že bych neviděla "4 z tanku a pes"...;-).)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Přesně tak!

Přeji krásný víkend!

0 0
možnosti
Foto

Je to tak, vážená paní Orctová. Návrat k rovnováze, to je k vnitřnímu klidu, k radosti a ke svobodě (zejména uvnitř sebe), se zdá být zapovězen, možná, aby byli lidé snáz ovladatelní. A nebo možná, aby se k tomu obratu zvenčí dovnitř mohl obrátit každý sám z vlastního rozhodnutí, protože "standadně" už nemůže dál. A to je potom krása! Děkuji VámR^ V

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, moc krásné zamyšlení, i diskuzeR^;-)

0 0
možnosti

P33e51t44r 57B27u92r44i81a72n

20. 9. 2019 23:37

:-) hezké...vybájené, ovšem pěkně podané...;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji a zdravím!!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Šestatřicítka nebo dvaačtyřicítka, boty se jí budou nakupovat stejně blbě.:-/;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D kočičí čeníšek! A zcela souhlasím s úvahou, ZdeniR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zuzi. Ano, nad vhodnou přezdívkou jsem hodně přemýšlela.;-D

0 0
možnosti

Snažím se být prospěšná společnosti tím, že na nikoho nevrčím, po sobě uklízím ...

Je to málo, tak já ještě úsměv přidám, dobrou náladu si hlídám ... ;-)

5 0
možnosti
Foto

Nejen, že to není málo, ale je toho až vrchovatě. Jen tak dál! ;-)

0 0
možnosti
Foto

J51a78n 83Š49i82k

20. 9. 2019 13:22

Ano, je to přesně tak, jak píšete. Romantika je dnes opravdu považována řadou žen za slabost a je to velmi smutné. Ať. V tomto případě mě být slabochem nevadí. Je mi proti srsti nepodržet ženě dveře, nepomoci ji do kabátu nebo se posadit dříve než ona. V práci máme obědovou partu, já, dva mladší kluci a žena čtyřicátnice. Na začátku jsem jí pomáhal do kabátu jen já a teď už ne, protože to po mě převzali oba mlaďoši. Mám z toho velkou radost, protože si ze mě nejdříve utahovali a teď se zodpovědně předbíhají, kdo dříve :-) Děkuji za článek a přeji hezký víkend sličná paní knihovnice V

8 0
možnosti
Foto

Nikdy se nestalo..., že by mi někdo pomohl do kabátu... A přitom moje druhé křestní jméno je Romantika...

Chybí to mezi muži, ale! vždyť ženy si to dělají samy... Emancipace zahnala galatnost do kouta a muži se žen boji, co kdyby podrzení dveří vzaly jako obtěžování.

Děláte to správně, učte a vychovavejte dál. Vaši kolegyni to jistě lichoti. R^

Dala bych Vám karmu, kdybych měla kam.

Zdeni, krásně jsi to napsala, je to škoda, věčná škoda.

3 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS