Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Hroznější je skon manželky pana Výborného.

0 0
možnosti
Foto

Promiňte, ale není horší a lepší skon. Smrt je totiž jen jedna, a hrozná je vždycky.

A protože má každý z nás vyměřený svůj čas, neměli bychom ho promarnit, ale naplnit úctou jednoho člověka k druhému, laskavostí, slušností, vstřícností, ochotou podat kdykoli pomocnou ruku a zásadně nikomu neubližovat. Jen tak má náš život smysl.

10 0
možnosti

Gott - vlastenec jako hrom, proto v 68 zpíval za Rakousko.

0 7
možnosti

J95a31n 61K13o56z95á66k

3. 10. 2019 22:10

Nejdementnější příspěvek, který jsem zatím četl, ale ještě nejsem na konci.

6 0
možnosti

Když čtu některé příspěvky, neumím si představit, jak pisatelé prožívají úmrtí ve své rodině. Tasy všichni vyslovují rip, pláčou, kolik jich asi Gottovi poslalo v minulosti třeba přání k jmeninám - jednoznačně farizejové.

0 2
možnosti

I94v90a91n74a 52L89a62n94c69e

3. 10. 2019 15:47

Krasne napsano, R^R^R^. Je mi moc lito, ze odesel;-(, vlastne jsem vsechny ty roky ani nevedela, ze jsem jeho skryta fanynkaV. Vcera jsem prekvapila sama sebe, kdyz jsem se rozbrecela...;-(;-(;-(

4 0
možnosti

Tak to bys mohla dělat plačku, jak z italského filmu.

0 3
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Pavle, a moc zdravím!!!

0 0
možnosti

Zdeni díky za tu krásnou vzpomínku na našeho Káju, tak jsme mu říkaly jako mladé slečny. Zaslouží si úctu a naše vzpomínky. Čest jeho památce, byl to gentleman.

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji Vám. Napsala jste to moc pěkně!!!

1 0
možnosti

Tady vidím jeden velký problém.

Dokud Havel žil, dýchal, byly na něj různé názory. Když zemřel, sekta jeho obdivovačů znechutila lidi s racionálním myšlením a totálně jim ho znechutila. Lidé, kterým by byl jinak jedno, ho teď nesnáší jen na truc jeho obdivovatelské sektě.

Tytéž pocity teď zažívám u Gotta. Nikdy mi nevadil, uznával jsem ho kvůli zpěvu a proto, že nikomu neublížil. Nicméně, tohle šílenství a svatořečení ve mě prostě vyvolává odpor. Jak k fanouškům, tak ke Gottovi.

2 5
možnosti

D88a87v64i38d 51V86l78k

3. 10. 2019 12:39

Já nejsem jeho zapálený fanoušek,ale napsala jsi to moc hezky a lidskyV:-)

6 0
možnosti
Foto

Děkuji, Davide. Když jsem tu nedávno psala blog k jeho narozeninám, ani ve snu mě nenapadlo, že za tak krátkou chvíli budu psát znovu.;-(

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,47
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik