Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty jsi blbej, až to bolí, jsme říkali těm, kteří měli dlouhé vedení. Je dobře, že v knihovně takto s dětmi procvičujete, nenechme tyto věty vymizet, tak dlouho se utvářely a tak dobře sedí, jako záplata na zadek.:-)

0 0
možnosti
IL
Foto

Včera jsem slavení zcela mimochodně zanedbal. Já vůl, trpěl jsem kvůli tomu jak zvíře! ;-D Až večer jsem okoštoval burčák (skutečně z hroznů, což je tedy fakt nebývalá věc).

2 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji za nejvtipnější odpověď. Moc jste mě pobavil!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

J63a98n 85Š16i21k

5. 10. 2019 9:22

Kočičky a pejsci jsou podprahová záležitost :-) Ale jinak skvělé R^Hezký víkend

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za šikovné zhodnocení:-)!

A já jsem tak doufala, že Vás zaujme ten knihomol.;-)

0 0
možnosti
Foto

moc hezký. No vzhledem k tomu, že drdívá většina mužů používá ve vzájemné konverzacislovo vůl, ,máme svátek všichni...teda drtivá většina :-)

2 0
možnosti
Foto

Nu, však jsem, Jaromíre, taky kdekomu blahopřála;-D.

0 0
možnosti
Foto

R^R^;-D Moc pěkné, Zdeni. (K)Eliška je asi pořádně zvědavá, legrační fotka;-D. Ze zvířecích příměrů jsem poskládala celý blog (20. 3. 2018), posbírala jsem všechny, co jsem tenkrát znala, a vida - stále se objevují další. S češtinou se dá opravdu čarovat:-).

1 0
možnosti
Foto

Liběnko, Keliška je opravdu úžasná. Je upřímně zvědavá, tak má na balkonku židličku, na ní stojí a pozoruje širé okolí. Snad je tomu i proto, že to dělá jen venku na chalupě, neboť v Praze v bytě moc rozhledu nemá.:-)

A na zvířecí blog z 20.3.18 se jdu hned ráda podívat!

1 0
možnosti
Foto

Super blog. Tak jsem si vzpomněla, že občas řeknu kravám jak vycházejí z dojírny. " Nečum jak vydójená a běž." No jo jenže ona je to pravda. ;-D

2 0
možnosti
Foto

Cha, tak to je, Dani, moc pěkné. No vidíš, jaká krásná přísloví vznikají za pochodu a ještě mají reálný základ.;-D

1 0
možnosti

Ty zvířecí příměry jsou bezpochyby kouzelné. Nic však nemůže překonat úsloví "čumí jako pudel z bažiny".:-)

1 0
možnosti
Foto

Ježiši, to je pěkný. Víte, že to neznám? Pobavil jste mě.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,91
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik