Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)Hezkéa milé, jako vždy.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Šárko, a krásný den Ti přeji!!!

1 0
možnosti
Foto

Káva, myšlenky, vtip... To ty umíš. Ahoj. R^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Bohunko, moc zdravím!!!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni - moc miloučký a vtipný :-) Děkuju za zpříjemnění neděleV

1 0
možnosti
Foto

Jé, to já ráda, Danulko! V

0 0
možnosti
Foto

R^Kávově příjemné:-)

2 0
možnosti
Foto

Moc děkuji. Snad to i zavonělo.;-)

0 0
možnosti
Foto

J16a29n 17Š34i61k

6. 10. 2019 14:05

Skvělé a mě se nejvíc líbí turek :-) Hezkou neděli přeji

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Přiznávám, turka jsem dlouho vypiplávala, aby tam bylo slov tak akorát.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jako vždy - díky za "kávový nedělní dýchánek".R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Není zač, to já ráda a s hrníčkem kávy u ruky.:-)

0 0
možnosti

No jó, Zdéňa!:-)))) Ty nezklameš!

Dnes to vyhrálo - Baileys bez lahve:-))))))

Díky, za kávičku!

p.s. "máš rád Turky - ty psy pohanský?", ptá se Palivec ve Švejkovi. A já říkám turkovi ne, tedy spíš můj žlučník. Takže káva bez lógru (překapávaná či jinak odlógrovaná), nebo rozpustná.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, vzpomínám, jak jsem měla kdysi v kavárně v Karlových Varech alžírskou kávu. Nádhernou, krásně barevné vrstvy, vysoká čepice šlehačky. Měla jsem pocit, že jsem snad ještě nikdy nic tak dobrého nepila. Bože, jak mně pak bylo zle. Úplně mi to zničilo druhý léčebný týden. Od té doby už jsem ji nepila. Jó, každý máme své kávové démony.;-)

1 0
možnosti
VN

Zdeni, dost dám (žen) , ještě vyhledává provozny, kde vaří , českého turka... Já už piji rozpustnou kávu, a to proto, že mě turka odnaučili pít mí přátelé ...

To bylo tak, bratr se svou ženou mě před lety vzal na výlet do míst kam jsme jako děti

jezdili na prázdniny ... Jsme od sebe pět let... a každý jme měli své kamarády ....

To odpoledne jsme stačili navštívit asi pět rodin, a všude jsme dostali poctivé silné kafe .... Večer u tety jsem pila už jenom mléko... A pak dlouho dlouho jsem kávu nepila vůbec ... Už zase piji, tedy né turka, ale rozpustnou ... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, no to musela být muka. A chápu, že nebylo možné pohoštění odmítnout. Někdy to zkrátka tak život před nás postaví a nemáme na vybranou.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,70
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik