Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně napsáno a paní Hegerovou zazpíváno. R^

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím, to se snad ani nedá nazpívat líp, od ní je to dokonalé! :-)

0 0
možnosti

Ráda jsem si poslechla, zazpívala a rozjímala ... R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste mě potěšila. R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Hegerová je opravdu nadčasová.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím. Má v hlase takové neuchopitelné něco, co se člověku dostane pod kůži a je u jejího zpěvu šťastný.

0 0
možnosti

I21v66a25n64a 42L40a93n66c88e

8. 10. 2019 13:53

Hana Hegerova jeji pisnicky R^R^R^VVV

1 0
možnosti
Foto

Já i paní Hegerová děkujeme! ;-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, díky za článek. Okamžitě mi v mysli vytanula první sloka básně Nekamenujte proroky Vítězslava Hálka se sbírky Večerní písně:

Nekamenujte proroky.

Neb pěvci jsou jak ptáci:

kdo hodil po nich kamenem,

k těm víc se nenavrací.

Umělci - básníci, literáti, hudebníci i malíři jsou často takovými proroky, kteří sdělují lidem hořké pravdy, které oni nechtějí slyšet... (Bohužel ani v dnešní době). Píseň O malíři Petra Hapky mám moc ráda a Hana Hegerová ji přednesla tak, jak by to nikdo líp nedokázal... (Paní Hana Hegerová 20. října 2019 oslaví narozeniny - díky za připomenutí). Přeji jí hodně zdraví... VR^

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, souhlasím. Jsem ráda, že byla vždy úžasná. A pak ve spolupráci s dvojící Hapka - Horáček byla kouzelná.R^

0 0
možnosti
Foto

Já se zpěvu zdržel abych nerušil tu krásu ;-D, díky :)

1 0
možnosti
Foto

Filipe, myslím, že jste tentokrát nebyl upřímný, vždyť já až k nám to Vaše pobrukování slyšela ;-D.

0 0
možnosti

Bylo mi kdysi řečeno, že zpívám a hraju více písně od ženských interpretů. Sám jsem to neřešil. Od H.H. mám rád o vaně plné fialek a taky "Čerešně":-)

2 0
možnosti

...ano, Čerešně - krásný text Milan Lasica. Taky ji mám moc ráda.

2 0
možnosti
Foto

Mám po ránu raději veselejší písničky, ale když jsem si tuhle pustila, tak jsem zjistila, že až tak smutná není, rytmus je docela veselý. Jen jsem se už tak brzy musela zamyslet, co chtěl autor říci. No tak ano. Že máme raději lidem "mazat med kolem huby", i těm závistivým, abychom se nedočkali těch kamenů (bydlím dost vysoko, tak u mě připadá v úvahu poškrábání auta)? Nebo spíše nám radí, abychom se za to, že nám někdo řekne, co si o nás opravdu myslí, nemstili? A pokud tak činí ulice, nepřidávat se k ní? Z těch tří otázek mi nejreálnější připadá ta třetí. Na ty první dvě si odpovídám různě a všechny odpovědi se mi zdají správné.

A víte, co mě napadlo, když jsem si přečetla, že zpěváky máme raději než zpěvačky? Srdce jako kámen... Zase Karel Gott V

0 0
možnosti
Foto

Myslím, Jarmilo, že textu písně autor Petr Hapka, nám nechce radit vůbec nic. On jen trpce konstatuje, jaký je svět - a lidé, kolem nás. Závist, nenávist, nepochopení jednoho k druhému. Týká se to snad každé doby - a té dnešní obzvláště... Bohužel. :-/

2 0
možnosti

Zdeni, to je i má oblíbená. A taky "Mám vanu plnou fialových fialek".

Hana Hegerová naprosto ruší to rčení, že "každý je nahraditelný". Není.

(Vím to od doby, kdy mi "odešel" kamarád).

2 0
možnosti
Foto

Maruško, no přesně tak. Docela by mě zajímalo, koho jako prvního napadlo to o té nahraditelnosti. Vždyť je to pitomost.:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS