Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Úplně se mi vybavil táborák s dohořívajícím plamínkem, vůně pečených brambor a do toho Zdeni ty, s kytárou a vlahým pohledem ...:-);-D

0 0
možnosti

Plně souhlasím s vaší kamarádkou. Taky na hřbitovy a pohřby nechodím, akorát, až natáhnu brka, ani já nechci podobnou akci absolvovat. Klidně bez obřadu rozprášit někde v koutku, nebo pro studenty medicíny. Aspoň budu užitečná i po smrti.:-)

1 0
možnosti

Něco od Zuzky Navarovy!

2 0
možnosti
Foto

J67a54n 54P80r52a12ž94á85k

13. 10. 2019 16:41

R^Spiritualy mam rad, Zdeni, ale o tomhle jsem nepremyslel. No, kdybych si neco musel vybrat, asi gothic metall, to je moje srdcovka. Treba tohle: https://m.youtube.com/watch?v=wEERFBI9eCg

1 0
možnosti
Foto

Ó, tak ta má grády, fakt pěkná! R^

1 0
možnosti

Ten Jarek... To je ono, hlásim se na Ostravsko, ač žiji v Ústí nad Labem

1 0
možnosti
Foto

Zdravím do Ústí a blahopřeji k dobrému výběru!

0 0
možnosti

I94v22a61n87a 75L35a21n66c41e

13. 10. 2019 12:23

Sirý proud je krásná písnička.VR^ Poslechla jsem si Zivot od V. Neckáře, písničku jsem neznala... síla...R^R^R^ Sice jsem nepřemýšlela o písničkách, ale určitě bych si vybrala od Musica Bohemica: Bejvávalo, bejvávalo a písničku Až já pojedu přes ten les, také od Jaroslava Krčka. https://www.youtube.com/watch?v=dfiCvL26nz8

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, to jsou doslova osudové písně. Určitě k nim máte hodně blízko.R^

1 0
možnosti

Nechci nic smutného, ostatně můj skon bude již sám o sobě tak smutný, že u toho ani nechci být. Vážně uvažuji, že daruji svoje ostatky nějaké škole, aby ten můj konec měl trochu smysl.

2 0
možnosti
Foto

;-D Děkuji, Váš názor mě potěšil!

0 0
možnosti
Foto

J30a11n82a 16M75a98j95o84v26á

13. 10. 2019 11:07

V poslední době si moc cením toho, že u nás ještě rituály v poměrně čisté podobě zůstávají.

Včetně onoho důstojného sklonění se před majestátem smrti. U nás jsou pohřby ještě normální,stejně jako podpora a respekt k pozůstalým.

Vnímám loučení sama jako velmi intimní věc a velké pohřby cítím jako teatrální, ale nepřísluší mi to soudit.

A písnička? Jednoznačně Vlasta Redl a Píseň čaroděje. Bez dalších slov.

2 0
možnosti
Foto

Janičko, tak to je hodně vážná písnička, taková velká, zamyšlená a nádherná!R^

0 0
možnosti

Mám v tom jasno: žalmy. Kdybys vážil hříchy, Pane, Hospodine, kdo by obstál?

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za přečtení i za příspěvek do debaty.

0 0
možnosti

Je to stejně zajímavá otázka, paní Zdeňko. Když o tom tak přemýšlím, mám čím dál silnější dojem, že kdybych si sestavil playlist na svůj vlastní pohřeb, příbuzní by zjistili, že mě vůbec neznají...:-)

6 0
možnosti
Foto

To je výborná poznámka. Nu, je možné, že by nás takových bylo víc.;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS