Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)tak to jsem se zas zachechtala!!! A fotka mě dodělala!! Jdu si vedle manžela nahrbit záda - potřebuju podrbat ....;-D

1 0
možnosti
Foto

Joo, drbnout si, to nikdy neuškodí! ;-D

0 0
možnosti

Zdeni, mám především problém s tím, kdo je celebrita. Pro mě jsou to rozhodně ti, co se zpravidla nefotí, a to ať zepředu, zezadu...prostě vůbec. Tedy ti, co něco dokázali, jako např. MUDr Pomahač.

A to "smetí" :-)) co si tak říká, moc nevnímám.

Jo, taková pozadí sloní, to je jiná kategorie! To jsou celebrity z říše zvířecí:-)))

1 0
možnosti
Foto

Ano, Maruško, sloníčky mám ráda. Někdy i ty v porcelánu ;-D!

1 0
možnosti
Foto

Karma, Zdeni. Jsem také nevzdělaná, Nepoznám záda, ani t u jejich jejich spodní část ženských celebrit, natož těch mužských. Hanba mně.... Rv

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, tak se jdeme stydět spolu, jo? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, znám jen Dianu K. Ty druhé dvě mi nic neříkají, googlit je nebudu, kašlu na ně. A zezadu?? pche, nepoznám na fotkách sama sebe zepředu :))))

Jdu na čaj a perník a celebrity ať se fotí třeba zespoda, je mi to fuk.

Tobě karma zdarma, protože ty tohle umíš. R^

2 0
možnosti
Foto

Bohunko, Ty to vždycky umíš krásně rozseknout, děkuju!!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Karma.Vy zde svou nevzdělanost ještě exhibujete.Vůbec nechápu jak bez takových základních znalostí můžete žít...;-)

2 0
možnosti
Foto

Milý Zdeňku, řeknu Vám, že těžko, velmi těžko;-D.

0 0
možnosti
Foto

J66a76n 53Š51i24k

28. 10. 2019 17:30

Kirsten Dunsten se mi líbí, ale teď jste mě znejistěla. Zezadu bych ji asi taky nepoznal :-) Hezký sváteční den přeji

1 0
možnosti
Foto

Jane, máte za domácí úkol polepšit se a nepoznat ještě víc celebrit.;-D

Pěkný večer!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, já mám pocit, že za nějaký čas budu znát už jen kozí zadky;-D

2 0
možnosti
Foto

Šárko, syn si prostě zvolil a mohlo to být i horší;-D.

1 0
možnosti
MV

nevím, jakej zadek má KD, ale jako herečka fajnova. A rád cejtim, že se Vám, Zdenko, po nemocnici daří fajnove.

2 0
možnosti
Foto

Marku, Vy jste z hlediska profese omluvený, Vy musíte sem tam poznat celebrity z kterékoliv strany:-).

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, mám to stejně;-D

A ta sloní záda jsou úchvatná:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, když jsem je objevila, musela jsem je tam prostě přiřadit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,47
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik