Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I73v94a 68M34a92r62k63o74v83á

30. 10. 2019 20:16

Zdeni, ty umíš tu kávovou magii vždycky popsat tak, že voní až sem...:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuju, voním ráda:-)!

0 0
možnosti
Foto

Zdeničko - to je zas tak neskutečně mile napsaný, děkuju V Jdu si uvařit kafe.....:-)

1 0
možnosti
Foto

Dobrou chuť a posílám Ti úsměv!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Jaromíre!

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, pro mě bylo kafe z automatu ve špitálu ta nejlepší mana nebeskáR^

1 0
možnosti
Foto

Ano, Zuzi, v těch místech se nároky vnímají úplně jinak. A štěstí přináší i maličkosti!

0 0
možnosti
Foto

Počkal jsem si, až budu pít odpolední kafe a přitom Tě rozkliknu. A udělal jsem dobře.

R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za rozkliknutí:-).

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-DR^ Přeji pevné zdraví a ještě pevnější vztah k humoru.

2 0
možnosti

I64v16a15n52a 75L25a84n96c16e

30. 10. 2019 11:31

Mám čaj šípkový...8-o. můj manžel popíjí kávu celý den. Udělá si ji do konvice, překapávanou a potom si jenom odlévá. On pije i studenou... Krásný den,V Zdeničko.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, kávové rituály jsou různé. Důležité je, aby chutnala a přinášela potěšení. Zdravím i Váš čaj šípkový:-)!

0 0
možnosti
Foto

Nádhera! Právě upíjím ze šálku kafe a mezitím jsem otevřel Váš blog, Zdeňko.

Káva je prostě bylinka jako mnohé jiné. A bylinky jsou zdravé, prospívají nám :-)

Na otázku, "co to piješ?" budu odpovídat už jenom: "No přeci svoji zdravotní bylinkovou (kávu)"

Přeji Vám plné uzdravení a brzký návrat domů.

1 0
možnosti
Foto

Milý Marku, to je ale krásná bylinková odpověď. Moc se těším, až se potkáme, že se Vás zeptám, co to pijete.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kdybych si váš blog přečetl ještě před kávou a ne až po jejím vypití, chutnala by mi ještě víceR^

1 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuji, to je nejhezčí poklona. Poklona kávě, samozřejmě.;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS