Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamarád říká, že své životní družce - pokud ho předejde - napíše na parte: Pět minut po smrti zmlkla ústa naší drahé.

Ať se ti dobře vede, ZdeňkoR^:-)

3 0
možnosti
Foto

Cha, tak to mě moc pobavilo. Zdravím Tebe i kamaráda!:-)

0 0
možnosti
Foto

Vždycky si Tě nechávám na ráno ke startovacímu kafi. A nikdy nezklameš, skvělě napsáno.

Přidávám epitaf na náhrobku hypochondra: "Vždyť jsem vám to říkal".

3 0
možnosti
Foto

Třeba měl rád lékořici a nadělal si zásoby, které nestihl zkonzumovat.;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeničko, díky za krásný článek, dala jsem karmu. R^

1 0
možnosti
Foto

Katerinko, moc děkuju!

0 0
možnosti
Foto

"Hm... tak tuhle SITUACI ještě neznám. Každý den člověka potká něco nového",

řekl umírající lord Baltimore svému věrnému sluhovi

2 0
možnosti
Foto

Marku, to je krásné vyjádření. Neznala jsem a děkuji Vám, že jste to sem vepsal!

1 0
možnosti
Foto

Skvělý blog, díky.

Jinak jedny z nejlepších posledních vět jsou typu "Pusťte mě k tomu." :D

4 0
možnosti
Foto

Děkuji. A děkuji i za pobavení, rozesmál jste mě! :-)

0 0
možnosti

Zdeni, závěrečné slovo ? to se mi snad nemůže stát... Já snad budu mluvit i v rakvi ... ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Vlastičko, to je krásné téma na blog. Napište to, s chutí si to přečtu;-D!

0 0
možnosti

Poslední slova. Zdeni, mě napadly takové koniny, že by to narušilo Vaše rozjímání.;-)

2 0
možnosti
Foto

Koniny bývají, Věruško, někdy užitečnější než vážně míněné rady.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Moc hezky napsané. Nechte trávu... :-). Můj manžel nedávno podotkl: rozptýlit nad pivovarem ;-).

5 0
možnosti
Foto

Ludmilko, manželův výrok mě pobavil! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik