Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nemusí jít jen o zdrobněliny. Já například mohu udělat Šťastnou každou ženu, kterou pojmu za manželku.:-)

1 0
možnosti
Foto

Vy se máte - pardon - Vaše žena se má;-D.

0 0
možnosti
Foto

Nóóó zase na druhou stranu je fajn jít po nějakém tom "poupátku", páč sestře ta radost ještě chvíli vydrží...;-)

1 0
možnosti
Foto

Ale to máte pravdu.;-D

0 0
možnosti
MV

.... takže když končím na "ček", je to cajk?

1 0
možnosti
Foto

Marku, přiznávám, že až tak sestřičkám pod ruce nevidím. Prostě předstírejte nějakou drobnou chorobu, posaďte se do čekárny a uvidíte:-).

0 0
možnosti
IL

I90v20a43n18a 53L96a31n47c46e

4. 11. 2019 10:41

;-D;-D;-DR^R^R^ Tak to já určitě žádnou šanci na ošetření nemám. Abych se bála jet do Cech, že mě v případě nutnosti neošetří.

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, ale ano, ošetří, leč nevezmou Vás přednostně.;-D

1 0
možnosti
MK

Milé. A karma. Můj muž má šanci, ale co já?;-D

3 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, tady vidím menší zádrhel. Ač jsem jinak pro přechylování, zde tuším jedinou šanci. Milena Klouček, to by mohlo zabrat;-D.

0 0
možnosti
Foto

Já to nějak přežiju. Já nikam nechodim. Já se skoro nedám vyslovit, takže já jsem mimo nějakou řadu zcela. To je Vodvářka ve srovnání se mnou když ne Poupátko, tak jasný Poupě. Já a Vlk jsme rovnou doma.;-D Zdeňko, krásný čteníR^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Radko, rozesmála jste mě!

V tomto kontextu je nejlépe uchýlit se k bylinkám. Snad nás na louce nikdo nepředběhne.;-)

1 0
možnosti
DS

Bojím se, kolikátá bych se dostala na řadu já, nicméně děkuji, Zdeni, za miloučký blogísek :-)

3 0
možnosti
Foto

Dášo, Ty bys to vyrovnala půvabem a šla bys přinejmenším druhá.:-)

1 0
možnosti
ZS

Hm, tak to já půjdu taky na řadu mezi posledníma ... R^

2 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mě jak zdravotníci přistupují ke jménům Ledvinka, Slezinová, Chromý, Zlámalová atd.;-D;-D

Díky za vtipný článek.R^R^

7 0
možnosti
Foto

Jména to jsou sice taková od fochu, ale roztomilost jim schází, půjdou pěkně do fronty.;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,77
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik