Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to nemá chybu. Ale mě to řízení křižovatky moc nebaví pořád čekám až naskočí ten semafor. ;-D

0 0
možnosti

R^ R^ R^ No, mě si trochu znejistěla, ale podle tohoto horoskopu, jsem to já celá ...

;-D

0 0
možnosti
Foto

Jo, tyhle humorné parafráze horoskopů můžu :-);-D:-)

Člověk má obvykle tendenci stavět pomník vlastní blbosti, aniž by si uvědomil, cože to vlastně tropí. Je totiž neomylně přesvědčen o opaku, tedy o tom, že staví pomník vlastní důležitosti.

Léčba je trojí:

a/ Všichni kolem se jeho pošetilostí dobře baví

b/ Provinilec pokračuje v předstírání vlastní blbosti a baví se pozorováním reakcí ostatních

c/ Definitivní terapií je přečíst si předpověď pro vodnáře a ryby

0 0
možnosti

Listopad je měsíc, kdy se posečou louky a pole a otevírají se nám s pejsanem další neomezené možnosti různých cestiček a občasné osvěžení deštíčkem neřešíme, prostě dobrý;-D

0 0
možnosti

Shoda. Nedočetla jsem to až do konce, ten svůj horoskop, a hned jsem měnila klíčovou dirku:-)))

Jo, já se s tím moc nepářu!

Dík, Zdeni!

1 0
možnosti

I62v43a 25M29a95r89k22o65v78á

6. 11. 2019 16:24

Připomněla jsi mi ten díl S+H, kdy si Hurvínek chtěl hrát na hlavu rodiny, vyměnil si s taťuldou Spejblem role, a večer skončil zcela vynervován;-D Jsi rozený astrolog, Zdeni, horoskop sedí na sto lidí ze sta:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivi, na to si vzpomínám, myslím na Hurvajze a hlavu rodiny.;-D A jinak - ano, před účinky mého horoskopu v podstatě není úniku.;-)

0 0
možnosti

Nechci říkat, že jste čarodějnice, ale...teď mi volal manžel, že jsem mrmlala něco o penězích ve spánku a víte co? Přišel mi nedoplatek za elektřinu. Moc Vám dekuji:-/.

1 0
možnosti
Foto

No to je fantastický. Jen víc takových dobrých zpráv! :-)

0 0
možnosti

I83v24a67n80a 49L76a81n75c13e

6. 11. 2019 13:06

Já se takto chovám už léta, něco nevím, a tak se směju. Vypadám sice hloupě, ale vesele. Můj otec mi vždycky při těchto příležitostech překvapeně říkával: ona se směje tomu, že je blbá....Můžu říct, že mi to vydrželo až do stáří.

3 0
možnosti

To mi říká i můj táta, díky, že nejsem sama " blbá".;-D A ještě dodává... Ty až dostaneš rozum...

0 0
možnosti
Foto

Na mne se ten "štíří" horoskop příliš nehodí. Opatrná nejsem, často riskuji, a tím pádem upadám často do nesnází - slušně řečeno. :-/Rv

1 0
možnosti
Foto

V tom případě nedělejte svému znamení špatnou reklamu a honem se řiďte podle něj.;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 31,53
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik