Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Promluvila jste mi z "duše" ... -)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, souzněla jsem ráda ;-).

1 0
možnosti
Foto

Po dobrých pořadech se stýská, to věřím. Je jich totiž jako šafránu, zvlášť v době vánoční;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Svatá pravda, Jitko!

1 0
možnosti
Foto

Díval jsem se včera a souhlasím. Nejvíce se mi líbila pantomima, ale všichni byli skvělí. Vtipný Marek, Tereza a i členové poroty. Trochu mi vadí ten americký styl dojáku na konec, ale celkové vyznění bylo fajn a potěšilo. R^

4 0
možnosti
Foto

Mě ta pantomima taky okouzlila. Musím si ji najít v tv archivu, snad to tam mají, a vidět to ještě jednou.

0 0
možnosti

,,tak když už sama, tak jedině v dešti, letošní zima k tomu svou teplotou úplně svádí, tak do toho..R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc jste mě pobavil. Já si snad v tom dešti i zastepuji.:-)

0 0
možnosti

I33v91a60n52a 33L11a96n43c26e

15. 12. 2019 11:08

Uz mnoho let pravidelne sleduji, v Americe je to: Dancing with the Stars. Krasne kostymy, hudba, tanec a takove to uplne jine chovani, gentlemenske, dalo by se rici. R^R^R^.

1 0
možnosti
Foto

A u nás je k tomu jako bonus noblesní humor Marka Ebena. Máte tam taky někoho podobného?

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím s hodnocením a oceněním Marka Ebena a poroty. V ostatním až tak nadšena nejsem, ale každý jsme názorů různých. Pravdou je, že podzimní večery na ČT 1 měly pohodovou a příjemnou atmosféru díky Stardance.

:-)

1 0
možnosti
Foto

Právě té pohodě tleskám nejvíc:-).

0 0
možnosti
Foto

R^VR^ Zdeňko, popisujete soutěž Star Dance skvěle. Velice s vaším pohledem souzním. A "profláknuté postavy" nádherně krystalizují. Jak porota, tak moderátorská dvojice.

Přeji Vám hezkou adventní neděli.

1 0
možnosti
Foto

Milý Marku, děkuji Vám. Vždycky, když se na to dívám, mám příjemný pocit, že slušnost ještě nezahynula.;-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS