Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už si žádné nedávám ale - kdo ví...:)

0 0
možnosti

I21v44a26n43a 53L75a11n59c79e

28. 12. 2019 15:13

Novorocni predsevzeti si nedavam, protoze se znam...

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, dobře děláte, člověk se nemá stresovat.

0 0
možnosti

Já jsem si dal jedno předsevzetí, podpořené významným letopočtem, že počínaje rokem 2000 přestanu kouřit, což se mi podařilo. Dnes už je to krásných dvacet let. Teď už si pravidelně dávám jen závazek, že v lednu a únoru omezím na minimum spotřebu alkoholu, než od března vypukne další kolo všemožných oslav. A i když mě játra ponoukají "pojď do hospody na pivo, přece nebudeme tvrdnout doma!", závazek splním.:-)

2 0
možnosti
Foto

No páni, tak to blahopřeji. Nikotinově abstinovat už 20 let, to je paráda!!! R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Zdeni, Ty už si předsevzetí psát blogy ani dávat nemůžeš, Ty je už psát musíš! Co bychom si četli o víkendu u voňavé kávy?;-D Děkuji za všechny milé blogy a těším se, že přibydou další. Už stavím na kávu.;-);-);-D

3 0
možnosti
Foto

Soni, děkuji Ti za milá slova. Já se zase vždy moc těším na Tvé foto blogy, protože mají vysokou úroveň, je to krása i pohlazení.V

1 0
možnosti
Foto

R^Přesně, nač čekat na 1.1., když chci něco změnit. Kor když si ty sliby a předsevzetí s hladinkou vyslovené pak už v kocovině ani nevybavíš.;-D;-D

Asi týden před svátky nám donesli leták na nějaký nový hubnoucí zázrak. To bude aktuální tak do půlky ledna a pak až v květnu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, fakt je, že když chce člověk podlehnout, tak podlehne. A když nechce... tak někdy podlehne, někdy ne ;-D.

1 0
možnosti

Ni kdy jsem si je moc nestanovoval (VP), ale po včerejší zkušenosti a dnešním utrpení si jedno dám: ,, Nikdy nechoď po svátcích do hospody na svíčkovou".

1 0
možnosti
Foto

Ajaj, tak to s Vámi cítím. Věřím, že toto předsevzetí Vám vydrží, vzpomínka bude totiž bolestná. :-)

0 0
možnosti

No, předsevzetí Novoroční mě v mém životě neminulo,

také jsem hubnout chtěla.

Ale letos na to jdu odjinud ... Chci více číst, je mnoho nových a krásných knih,

a nemluvě o knihách dávno již napsaných.

A na blogy nové se těším, často si tím , vylepšení své nálad řeším ... R^

A vycházky, ty bych také řešit chtěla.

2 0
možnosti
Foto

Vlastičko, to je moc pěkné!!! Přiznávám, že já jsem ráno dočetla jednu knihu a druhou už mám připravenou na večer.:-)

0 0
možnosti
Foto

Neslibuji, co nemůžu splnit, proto si raději žádná předsevzetí nedávám. Ale přece jedno. Právě jsem dopila kávičku a doplnila zbývající cukroví na talířek a slibuji, že se ho nedotknu dřív, než se vrátím z procházky po lese;-D

To tvé předsevzetí netřeba komentovat, to se totiž průbežně plní. Takže ty piš a já budu číst!;-)R^

2 0
možnosti
Foto

To je od Tebe milé, ale nepochybuji, že se s psaním přidáš, abych měla co číst já!!! Tvůj poslední blog si vede fantasticky, tak držím palce, ať se příští rok daří i těm, co se Ti teprve rodí v hlavě! V

1 0
možnosti
Foto

Já si dávám předsevzetí už na Silvestra a na Nový rok to ruším ;-D

2 0
možnosti
Foto

To je skvělá praxe, člověk se alespoň zbytečně netrýzní.:-)

0 0
možnosti

Novoroční předsevzetí jsou nesmysl, protože si myslím, že bychom se měli snažit po celý rok - každý den, aby ten zítra byl lepší, veselejší, zdravější .

Bohužel mnoho lidí vzpomíná cože si to před rokem vymysleli u té sklenky šampusu;-)

2 0
možnosti

U někoho to funguje, já jsem před mnoha a mnoha lety od tehdejšího nového roku přestala kouřit.

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,78
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik