Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kam se na Váš článek hrabou všechny detektivky, thrillery i úvahy filozofů;-DJinak se mi líbí, že dnes může být někde autoritou knihovnice, když dřív to býval soudce, starosta a doktor. Jinak k těm pádům ze schodku či schodů. Slyšel jsem, že v Amazonu se musí i mladí zaměstnanci při chůzi ze či do schodů vždy držet zábradlí, jinak jsou okamžitě propuštěni. Docela se mi to líbí, a tak i sám, byť ještě v celkem ucházející kondici, se teď už vždy něčeho přidržuju. Jeden fakt nikdy neví...

2 0
možnosti
Foto

;-D Když my u nás soudce nemáme, tak někdo jít příkladem musí.

A to přidržování se mi taky líbí. To víte, firma občas zavede i rozumné opatření, aby zaměstnancům nemusela platit štědré odškodné.;-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych asi taky neřešila, co na to spravedlivý "hlas lidu", prostě bych nakoupila, co je potřeba.

Doufám, že tvůj tatínek bude brzo zdráv, Zdeňko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Ahoj Pavlí, moc děkuju. To víš, nakoupím jen to, co se mi vejde do tašky;-D.

0 0
možnosti
Foto

Já bych nakoupil vše, co potřebuju, a na to RVHP bych přidělal nápis: nákup pro dvě domácnosti. Aby ti, co umí číst, si početli. A to, co nečtou, Vás jako knihovnici a spisovatelku zajímat nemusejí, ne? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, díky, moc jste mě pobavil, to jsem potřebovala!!! R^

0 0
možnosti
Foto

J20a41n34a 74M32a88j49o81v53á

10. 3. 2020 22:05

Jééé, z duše mi píšeš. My, kočkaři, jsme se studem nakupovali dávno chybějící savo...R^R^

2 0
možnosti
Foto

A jooo, to máš pravdu, to je taky podezřelý nákup. ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak my jsme totálně vyjezeni, teprve zítra nás čeká nákup, jsem zvědavá, co nás čeká ;-)

ToběR^

2 0
možnosti
Foto

Ahoj Jitu, tak Ti držím palce, abys neupadla v podezření;-D!

1 0
možnosti
Foto

Normální zásobování se snad od hysterického nákupu pozná.;-)

0 0
možnosti
Foto

Nu, radši jsem si to rozvrhla a každý den doplňuji něco:-).

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, já bych se na řeči spoluobčanů vyflákla a nakoupila, jak je třeba. Za bezva článek a taky tatínkovi R^

2 0
možnosti
Foto

Zuzi, když se to tak vezme kolem a kolem, tak já v té pojízdné kabele toho ani moc neuvezu;-D.

Za tatínka moc děkuju!!!

0 0
možnosti

Bezva blog, díky. Vlastně bych v podstatě opakoval, co už tady všichni tak krásně napsali.

Zasloužená karma R^R^R^ ... a ještě pomyslná karmička všem, kteří sem dali svůj příspěvek ;-)

3 0
možnosti
Foto

Tak k té karmičce se moc ráda připojuji a Vám děkuji!!! :-)

0 0
možnosti

konecne neco o ty metle, co nezni jen jako bububu... preju silu a zdravi tatinkovi a Vam, Zdenko, porad ten nadhled, kterej s sebou nesete

3 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Marku, potěšil jste mě. Tak příjemně prožitý večer!!!

0 0
možnosti

Opět jsem si přečetl něco, co je hlubší, než se na první pohled zdá.

A k tomu ta nádherná péče o tatínka.

Jak to napsala pěkně paní Pantlíková: "Zdeni, důležitější je tátovo zdraví a spokojenost Tvých rodičů".

A já si nedočkavě a špatně přečetl nadpis a hned se vylekal! "Kvůli koronaviru jsem si vůbec ...... :)"

A nějaká šedinka navíc? To bych vůbec neřešil, a navíc je dnes šedá velice in.

Přeji vše dobré. Karma.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás, Arnolde a moc děkuji za pěkná slova!

Co se šedin týká, vybavil se mi teď dávný kreslený vtip, jehož autora si zaboha nemůžu vybavit, žena stojí u zrcadla a ptá se manžela, jestli ji bude milovat, až bude šedivá, a on jí říká: no samozřejmě, vždyť víš, že jsem tě miloval, ať jsi byla blond, černá, melírovaná nebo tizian.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik