Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný pobavení - díky Zdeničko za tvůj humor a hlavně za to, že si ho nenecháváš pro sebe, ale rozdáváš V

0 0
možnosti
Foto

Známí si ťukali na čelo, když jsem vařila jen pro sebe, na pidizáhoncích pěstovala zeleninu která je v obchodech levně a dceři jsem pořídila šicí stroj a přesvědčila ji, že základní znalost krejčoviny je lepší než čučení na FB. No a vida, jak se nám to najednou hodí.

1 0
možnosti
Foto

Já vařím furt, žádná změna.:-)

1 0
možnosti

Já to mám obráceně. Když jsem se vdala, neuměla jsem uvařit ani vajíčko. :-) A to fakt nepřeháním. Bylo mi čerstvých 18, 2 měsíce do maturity a když sem přišla domů ze školy, bylo navařeno. Mamka byla totiž na mateřské, doma byla ještě babička, taky skvělá kuchařka a já měla tou dobou naprosto jiné starosti, než kolik kvasnic mám dát do těsta na houskové knedlíky, nemluvě o tom, že se u nás váha používala jen na vánoční cukroví :-) Manžel je skvělý, nikdy neotravoval s tím, jak byla jeho matka skvělá kuchařka. Syn se narodil 8 let po svatbě, to už jsem taky pekla bez váhy.

Taky mám pár vzpomínek:

-manžel nejedl 20 let rajskou, od doby, kdy po ní zvracel

-brambory se opravdu dají přesolit

-když spadne mísa s tvarohem na zem dnem dolů, tvaroh letí až 3 metry vysoko

-forma na dort se nemá vysypávat strouhankou, piškot je pak slaný

-na máslový krém na dortu se nemá lít teplé želé, lepší je ho nechat vystydnout

-pozor na recept, lžíce cukru a půl lžičky soli se vážně nesmí zaměnit

0 0
možnosti
Foto

Já už taky moc ne.;-D manžela vaření baví víc a teď mám doma i vyučenou kuchařku, tak moc vařit nemusím, heč.;-D

0 0
možnosti
Foto

Super ZdeničkoR^ Funguje to ;-D

0 0
možnosti
Foto

J49a32n 80Š71i40k

16. 3. 2020 15:13

Já jsem od zítra sám na home office doma. Každý den na oběd nudle s mákem. To jsem zvědav, jak dlouho to vydržím....Díky za hezký článek a přeji krásný sluníčkovo-větrný den :-)

1 0
možnosti

Zkuste místo máku použít mleté vlašské ořechy :-)

0 0
možnosti

u nas doma jsme na volno pustili mrazak - tam je jidla, ba az zradla... do aleluja, chleba nam privez soused a caje je taky dost

a navic - venku krasne, takze otrokareni na zahrade

1 0
možnosti

Když jste nám před časem ukázal vaši růžovou zahradu, určitě tam otrokaříte rád.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, z vlastní zkušenosti vím, že čas strávený přípravou jídla, je nepřímo úměrný nadšení "zlosynů." Čím je náročnější a zdravější, tím víc brblají. Kdežto když vytáhnu pizzu z mrazáku jsem "pan kuchař."

2 0
možnosti

I96v93a14n31a 92L33a59n23c96e

16. 3. 2020 12:51

Ráda vařím se svým manželem. pomáhá mi krájet, klepat, míchat a ještě k tomu stále něco umývá a skládá nádobí do myčky. U toho kecáme a posloucháme televizi, vaření je velká společenská akce. Tři dny, kdy chodím do práce, nevařím, večeře připravuje on.

Krásný blog;-D;-DR^R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik