Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

Já poznal venku sousedku podle jejího psa ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ty ses zasmála? No tak to jejasný :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tak mnohé známé firmy poznáme okamžitě. Zato mě nepozná brzy nikdo;-D, když máme nosit ty ochranné brýle, odhodlala jsem se (snad jen na čas!) odložit vynález pana Wichterleho.

0 0
možnosti
Foto

Nejen identifikace, my z brýlema se potácíme v neustálé mlze. Mohu si vybrat: buď se budu na lidi dívat skrz zamlžená skla nebo bez brýlí zamlženým zrakem. ;-D Měj se fajn, Zdeňko. Hlavně je třeba neztrácet hlavu a smysl pro humor. :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, když je na výběr, je to dobrý, nejhorší je, když není z čeho vybírat ;-D.

2 0
možnosti
Foto

J50a21n 74Š96i35k

19. 3. 2020 19:18

Ten smejlík je špičkový paní Ortová. Já takovou roušku také chci :-) Článek je taky špičkový, u Vás na blogu je vždy záruka klidu a pohody. Hezký večer

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za pochvalu. Je-li to pro Vás možné, berte můj blog jako kavárnu, kde jste vždy vítaný! ;-)

1 0
možnosti
IL

I47v95a24n97a 92L89a78n91c67e

19. 3. 2020 13:03

Smich leci;-D;-D;-D;-D a s vami se musi zasmat uplne kazdy.R^R^R^

4 0
možnosti
Foto

Jéé, Ivanko, za to Vám moc děkuju.;-)

0 0
možnosti
VF

Jen v rychlosti jsem projela blogy, málem jsem Vás přehlédla. Je do dobré! Je tu pan Trizuljak, Bohunka, Marek Valiček a Vy i v "utajení". Tak to máme dobrý den. Určitě se přidají další z té "partičky, která drží při sobě", (jak někteří škarohlídi tvrdí).:-)

3 0
možnosti
Foto

Věruško, taky jsem Vás tu ráda viděla!!!R^

0 0
možnosti
VN

To je ono , vidět to není... ale slyšet o je ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Já poznávám lidi podle psů, ti naštěstí ještě roucha nenosí. Ale neměli by? Četla jste to taky, paní Zdenko, že kdesi se nakazil i pejsek?

1 0
možnosti
Foto

Jejda, to jsem nečetla, nevím o tom. No to snad nééé. Tak držme palce i našim chlupáčkům.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 512
  • Celková karma 31,83
  • Průměrná čtenost 2182x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik