Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

Díky za úsměvné čtení, paní Zdeňko. Také jsem měla svou oblíbenou Vietnamku, paní Lan. Vzpomínám, jak jsem u ní kupovala ventilátor a ona řekla: "Ty kamarádka, pro tebe za tři sta." Zákaznice za mnou se ihned otázala: "A pro mne?" Dočkala se odpovědi: "Pro tebe pět set. Ty ne kamarádka." A bylo vymalováno;-D.

Zákaznice nemohla tušit, že se s paní Lan známe několik let a jsme opravdu kamarádky.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Mirko, za milou reakci i za pěknou příhodu. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ježíšmarjá, to je zas tak krásně napsaný, Zdeničko V A ta luxusní fotečka...!! Taky mě jednou jeden Vietnamec rozesmál. Nikdy by mě totiž nenapadlo, že budou používat stejný humor, co máme my. Zkoušela jsem si maskáčový kalhoty, on na mě juknul a povídal: "Hécký, šlušet (jejich klasika ). Ty být chubená. To moje manšelka neni. To je samá Tatranka, Tatranka....." Málem mě to roztrhlo ;-D Děkuji za pobavení!

2 0
možnosti
Foto

Tak teď jsi mě dokonale odbourala, fakt se směju nahlas!!! To s tou tatrankou jsi mi nikdy neříkala. Hele, trvám na tom, že při prvním kafíčku to budu chtít slyšet v ústním podání.R^;-D

Ježiši, já už se na to tak těším.

0 0
možnosti
Foto

J26a84n67a 15M60a42j25o13v41á

24. 3. 2020 18:23

Milé čtení :-). Děkuji, Zdeni.

1 0
možnosti
Foto

A já děkuji Tobě, Janičko!!!

0 0
možnosti
Foto

No kdybys ho viděla, jak je v tu veselou chvíli až roztomilej. Je to mladší člověk, věk si netroufnu odhadnout, jen jiskřičky v jeho očích ten vtip jakoby ohlašují.:-)

1 0
možnosti
JP

J74a93n 49P92a93v81l61í27k

24. 3. 2020 17:09

Vietnamci jsou na příděl? Ten titulek se vám nepovedl.

0 0
možnosti
Foto

Vzhledem k tomu, že přesně k tomuto přidělení směřuje celý článek, si myslím, že se mi titulek povedl. Možná, že kdybyste si přečetl víc než jen nadpis, věděl byste, čeho se název týká.:-)

2 0
možnosti
Foto

Velmi krásný a milý příběh VR^ , díky, že jste se podělila. :-)

1 0
možnosti
Foto

A já Vám děkuji za milou návštěvu. Těším se zase příště!

Pěkný denR^;-)

0 0
možnosti
JS

Nechci vyvolat diskusi na téma to přísloví, ale já jsem je slyšel poněkud jinak: "Hloupý se učí jeden den, chytrý do smrti".

2 0
možnosti
Foto

Děkuji moc, pane Slavíčku, to je taky krásně řečeno, sice jen jinými slovy, ale pointa je stejná. Jestli můžu poprosit, napsal byste mi sem, čí je to přísloví, já bych si to taky zaznamenala.

Jinak v mém perexu zmiňuji skutečné vietnamské přísloví. Poznamenala jsem si ho již před několika lety. Teď mi to nedalo, zkusila jsem si to ověřit na internetu na několika různých serverech a opravdu mi to bylo potvrzeno jako vietnamské přísloví. Mám zapsané ještě jedno vietnamské, taky se mi moc líbí: "Na chudáka se nevytahuj - na boháče nespoléhej."

0 0
možnosti
AL

Navrhuji přidělit každému z nás jednu Vietnamku!

---------------------------------------------------------------------------------

Karma!! i když to bylo manželkou zamítnuto.

.

:-)

2 0
možnosti
JS
AH

........... to né malý - to paní velká !!!!!!!!!!!! ;-D

1 0
možnosti
Foto

No to je moc pěkný. Čekám, že mi to co nevidět taky někdo řekne;-D.

0 0
možnosti
RP

R^Myslím, že obzvlášť mužům by se líbilo přidělení Vietnamky..ty které vidíme v Tv jsou docela pěkná děvčata.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik