Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, některé věci nevymyslis, to přináší život. :-)

0 0
možnosti
MB

Už se těším do knihovny, naše je v této době zavřená, jsem odkázána a e-books a to není úplně ono.

Přeju pevné zdraví Vám i všem Vašim čtenářům.

0 0
možnosti
VF

"Já vám pomožu", řekla Mařenka. Stalo se u nás na hodech. Jídla, koláčů, pití neúrekom, zrovna tak hromady nádobí. Myčka jela, nestačila, tak jsme myly nádobí i ručně. Mařenka utírala, ale hromada neubývala. Umyté a utřené nádobí dávala totiž mezi neumyté a šup - znovu do dřezu. Ano, pomocná ruka i rozesměje.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Člověk se musí zasmát i takovým věcem...;-DR^

0 0
možnosti
IM

Zdeni, jsi šikulka, to je jasný:-)R^

1 0
možnosti
LI
Foto

;-DDík za připomenutí, že se musím podívat, do kdy mám v aktuální situaci půjčeno. Už jsem si chtěla zajet pro jiné.;-( A knihovnu nám zase přestavujou, to nebudu moct najít to, co jsem si posledně vyhlídla...

0 0
možnosti
Foto

Ta otočená kniha, to mě opravdu úžasně rozesmálo!!! ;-D;-D Škoda, že tam taky nemůžu přijít, ochotně bych nakrmila žábu. Lepší odpaďák jsem dlouho neviděla! R^ Díky za úsměv V

2 0
možnosti
Foto

R^VR^ Jste v každém případě šikulka.

3 0
možnosti
VN

Zdeni, už mi také pomaloučku dochází čtení. Ale mám rezervu, dcera jistě také má

něco už přečteného, tak snad mě zásobí ... R^ ;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS