Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdeni, jak ty to děláš - ani nekoukám na obrázky, a z každé básničky je cítit vůně kávy? :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^:-):-):-) To je krásné zastavení u nápoje z nejlepších. U nás doma nám žádná krakranténa nezabránila,, abychom v této (kávové) neřesti pokračovali.

Jen ti nešťastní "pražští kavárníci", co ti budou dělat? :-)

0 0
možnosti
Foto

Já kafuju ráda a klidně doma, tvoje básničky si dám jako nekalorický zákusek.R^R^:-)

0 0
možnosti
Foto

J65a83n 96Š73i20k

5. 4. 2020 18:31

Děkuji V Po dočtení jsem si dal hned závazek. Až přijde správný čas s zahodíme všichni roušky, mimochodem životní prostředí zřejmě zapláče, dal jsem si závazek. Minimálně jedenkrát za týden v kavárně. Hezký den :-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Jene, takový závazek mě potěšil, což není nic proti tomu, jak potěší Vás, až ho uskutečníte.:-)R^

0 0
možnosti

Jedině turka a hned po ránu, tak činím já duše hříšná. A k tomu tenhle blog - ňam;-)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, není nad šikovný start, hlavně když je osvědčený! :-)

0 0
možnosti

Pozor - hříšné znevážení kávy!

Do půllitrového hrnku s červenými puntíky dám dvě lžičky instantní kávy značky "xxx", přidám dvě lžíce horké vody (aby se káva rozpustila) a doleju mlékem. K tomu včerejší rohlík a vychutnávám si ranní kafé. Neříkám kávu, to by mě milovníci kávy nenáviděli. ;-) Je to vylepšené kafé mého zlatého dědy. Ten měl v plechovém hrnku vodovou meltu trošku šmrncnutou mlékem a k tomu suchý chleba.:-(. Vzpomínám a říkám si - ó, já se mám.:-)

1 0
možnosti
Foto

To se mi líbí, vypadá to báječně. A navíc - ó, vy se máte!!! V

1 0
možnosti

Zdeničko, vaříš to nejlepší kafíčko! Dobré je i před polednem, pěkně si spolu sednem'.

To je krásné navození nedělní atmosféry. Velký dík, Zdeni!VR^

4 0
možnosti
Foto

Maruško, a já děkuju Tobě. Není nad nedělní ráno, poledne, ani večer není k zahození! ;-)

1 0
možnosti

Já kávy neměním, ani Zdeničku,

přečtu od ní každou básničku ,

no a u toho mám dobrou kávičku ... ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak na Vaše zaveršování jsem se těšila, děkuju moc! R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, mas me na svedomi, ted jsem uplne prekafovanej. Ale stalo to za to a ta treti byla ze vsech nejlepsi. Hezkou nedeli:-)V

1 0
možnosti
Foto

I Tobě pěknou neděli a moc děkuju! Tak jen doufám, že Tě po trojnásobné dávce nepálí žáha.:-)

1 0
možnosti

Vy mi tady děláte laskominy a já už slintám a hned bych si dala kávičku. No nic přeji všem hlavně zdraví a paní Zdeničce ještě hodně optimistických článků. Zvláště nyní tak potřebných.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám moc! Dělat laskominy je moje potěšení.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS