Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Což o to, šatečky jsem stihla zakoupit, leč přesto, že droždí u nás není k mání, já nakynula. Takže se na moje nové šaty půjdu jen podívat do skříně. ;-D Krásné Velikonoce Vám i čtenářům přeju.

0 0
možnosti
Foto

Ale těch nových roušek, co všichni máme.;-D

0 0
možnosti
Foto

Sakra na rum jsem při loupežné výpravě do supermarketu zapomněla! Že nebudu mít něco nového na sebe, to mne netrápí. Když tak si ušiju novou roušku (nějakou pěknou jarní).;-)

Hezké Velikonoce i tobě, Zdeňko.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, Tobě též pěkné svátky, pohodu a třeba i něco šikovného ke čtení! :-)

0 0
možnosti

Letos však u většiny z nás k obměně šatníku nedojde.

Když se chce.... pohrabu ve skříni, určitě tam najdu něco, co jsem dlouho nenosila, zapomněla na to, vytáhnu a budu se tvářit, že je to nové. A navíc ušetřím:-P

Hezké velikonoce.

Btw. budu péct biskupský chlebíček. Tam droždí netřeba, a navíc, z droždí vlastně ani nepeču. Tak mám klid.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za zastavení a přeji Vám příjemné a zdravé Velikonoce!!!

1 0
možnosti
Foto

Tak to je přesný! Už jsem o tom kdysi taky psala blog a moc mě mrzí, že se beránek letos asi trefí;-( Jak se mi stýská po nějaké radůstce, výpravných návštěvách do sekáčů, kde šmejdím mezi ramínky. Ach jo! Ale zase je nač se těšit a to taky není málo!;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

No přesně tak, Jitko, já jsem se hodila do klidu a mám teď dost času na takové malé domácí radosti. My u nás bohužel máme jedno úmrtí následkem koronaviru, a to si člověk dvojnásobně uvědomí, co je důležité a na co se vybodnout.

1 0
možnosti

Zdeni, tak nádivka -zelená od špenátu (a bude sypaná šnytlíkem) je v troubě, nové prádlo pravě přinesl pošťák, jen s tím mazancem jsem lehce na rozpacích...musím použít sušené droždí.

Ale což, hlavně zdraví, že?

Tak v rámci možností Ti, Zdeni, přeji hezké velikonoce...stačí v klidu.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ráda Tě tu vidím!!!

Tak hlavně si vše užít v pohodě a ve zdraví. Stále je na co se těšit, a to je hlavní. V

1 0
možnosti

no jooooooo, na pokakani od beranka jsem v mym dnesnim blogu zapomnel

uz to tak necham, divneho je o letosnich Velikonocich povicero...

dekuju za fajn blog, Zdenko, a zdravy Velikonce preju

1 0
možnosti
Foto

Milý Marku, také vinšuji zdravé a pohodové Velikonoce. Ráda dodržuji pár základních velikonočních rituálů, tak ty si dopřeji, už se na ně těším. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, mám zaručené zprávy od beránka, že v nevyžádané stolici mu zabrání i nekoupený dárek.

Hezké Velikonoce:-)

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, jestli jsou Tvé zprávy ověřené, pak jsem v klidu.:-)

Tak příjemné a zdravé Velikonoce, ať je k nám začínající jaro vlídné!

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, hezky to máte vymyšlené (přímo posvěcené ... ach Vy ženy) s tím nákupem hadříku. Ale já si ráčil všimnout, že se to děje POŘÁD. Protože k té nové blůzce nemáte barevně sladěnou sukni a k té sukni se nehodí tyhle střevíčky. A když přinesete střevíčky, tak Vám neladí k náušnicím. ;-D Hezké Velikonoce.

1 0
možnosti
Foto

Davide, je to tak, rozkódoval jste to přesně. Ale nikomu o tom neříkejte, ještě je pár těch, co o tom neví, tak abyste to jejich ženám nepokazil;-D!

Příjemné Velikonoce a hodně, hodně zdraví!!!R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS