Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A zase mi něco zajímavého uteklo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Přišla jsem s křížkem po funuse, ty už máš jistě dávno natočeno!;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, Jitko, klidně ještě chvíli s křížkem pochoduj ;-D.

Ještě se natáčí, ale zachovala jsem se hrdinsky. Tím, že jsem do komparsu nešla, jsem zachránila dobrou pověst filmu.

0 0
možnosti
Foto

Paní Zdeňko, mohla na Vás být pyšná vnoučata Vašich přátel či známých. Příště bych neváhal. Já rozený introvert jsem si zahrál v pár amatérských opusech a omylem v jedné firemní reklamě. Dodnes mě kolegové zdraví replikou, kterou jsem procítěně pronášel do kamery. A to mě vybrali na základě toho, že jsem huba nevymáchaná. Jo a jeden z našich kocourů se jmenuje kapitán Jack Sparrow.

1 0
možnosti
Foto

Davide, děkuji moc, to jsou slova, která člověk rád slyší! :-)

A pozdravuju Vašeho kapitána Jacka Sparrowa, tím jménem jste mi udělal radost, doufám, že i on je spokojený!!! R^

1 0
možnosti

První příspěvek jsem poslala někam do Tramtárie. Napíši znovu.

Seděla jsem nad úžasným údolím a rozhlížela jsem se. Manžel tvrdil, že ten film, co s námi natočil kamarád v Armenii, byl opravdu super. Všichni se prý moc smáli. (Tak jsem byla prkenná.) Pak jsem mohla všechno napravit, ale odmítla jsem. Brněnská televize natáčela v našem podniku a režisér jen nevěřícně opakoval "ona nechce, ona nechce být v televizi!". Tak do toho, Zdeničko!

1 0
možnosti
Foto

Věruško, to je úžasné. Taková vzpomínka je lepší než pytlík bonbonů. Nesmíme si to tak brát. My zase vynikáme v něčem jiném. Já například moc pěkně platím složenky. ;-D

1 0
možnosti

Seděla jsem na vyvýšeném místě a rozhlížela jsem se nad nádherným údolím v Arménii. Manžel tvrdil, že to bylo výborné, protože se všichni, co film viděli, náramně bavili. ;-)(Jak jsem byla prkenná.)

0 0
možnosti

Ale no tak, Zdeni, člověk má vyzkoušet (skoro) všechno. Co víš, třeba by to bylo fajn.

Tak příště, jó?:-)))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, Ty ďáblíku, našeptáváš sice moc pěkně, ale kdepak. Už jen představa, že by film uspěl na Oscarech, já bych dostala cena za nejlepší ženu v davu... a ta hrůza, musela bych si pro ni letět do USA. Hrůza. To nemůžu riskovat ;-D!!!

1 0
možnosti

To se asi člověk musí narodit s tím, že chce ostatní bavit..., já bych fměla z toho infarkt, takže vám schvaluji, že jste do toho nešla...R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, svatá pravda, světla ramp ani světla filmových kamer mi nejsou souzena.:-)

0 0
možnosti

R^ ;-D ale mohla to být zase jiná životní zkušenost... a jistě by byl i blog ... ;-D

2 0
možnosti
Foto

No to máte pravdu, sakra, blog bude ochuzený :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, jen do toho hrde jdi, at Te muze obdivovat aspon moje malickost:-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to kdybych, Honzíku, tušila, šla bych do toho:-). Včera sloužil filmovou mši známý kněz Zbigniew Czendlik. Náš kostel sv. Kateřiny je krásný, snad se mu líbil.

1 0
možnosti
Foto

Tak teď jsem z toho zmatená, budeš ve filmu nebo ne? ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Pavli, nebudu, nemám ta vnoučata, tak jsem to vzdala:-). Dneska se tu natáčí v kostele, příští týden další natáčení. Kamarádka se do komparzu přihlásila a vybrali ji, tak na ni vzpomínám.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS