Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Přetížený mozek, dělám 5 věcí na jednou, mluví na mě najednou obě děti a vznikají:

Kup mytlík prkve.

Mám prť se na to vychutnout.

Mrášek s hrkví.

a podobně:-)

0 0
možnosti
Foto

Mno, pomazlím pana kocúra, ale to asi není rituál, když on si sám řekne.;-D

1 0
možnosti
Foto

Já bych, Klárko, řekla, že to je rituál jeho ;-D.

0 0
možnosti
IM

I34v83a 71M60a29r45k67o58v92á

25. 9. 2020 19:19

Pěkné povídání.:-)R^ Švagr má rituál, že po příchodu z práce sebere noviny a jde do nejmenší místnosti v bytě - minimálně na hodinu;-D

1 0
možnosti
Foto

Ano, chápu, pro mnohé je ta nejmenší místnost zároveň nejbezpečnější místo v bytě, protože tam za náma nikdo další nemůže.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tomu říkám přetažená knihovnice ;-D

2 0
možnosti
Foto

Holka zlatá, kdybys viděla, jak jsem na vteřinu strnula, co to ze mě vypadlo za blbost. ;-D

0 0
možnosti
Foto

rituály.... už se těším, až je budu praktikovat v novém domově. V podnájmu nemůžu... knížka, kafe, to jo, ale na klíně ještě kocour. Ten bude, až budu mít svůj byt.

1 0
možnosti
Foto

Už aby to bylo, viď. Jasně vidím, jak Ti kocourek přede na klíně a je to pěkná představa.R^

0 0
možnosti
Foto

Jejda, tak to já jsem kolikrát samý rituál!;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak to ráda slyším ;-D.

1 0
možnosti

A tak mám takový rituál, který nelze publikovat. Takové to české jadrné, když se mi něco nepodaří. Bohužel, teď na stará kolena, kdy jsou ty nezdary dost časté. Mohla bych vyučovat "klepetem snadno a rychle":-))

No jo...ale co jsi z toho kafe vyčetla?

To bude asi další blog, že...Zdeni?

1 0
možnosti
Foto

Maruško, blog z toho nebude, já jsem si tam nemohla dát záložku, tak jsem ztratila nit ;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^Zaběhnuté rituály často plodí rodinné novotvary. Například u nás kočka nikdy neškrábne člověka, ale člověk se vždy jen škrábne o kočku;-D

4 0
možnosti
Foto

Ježiši, to je pěkný. To by se mohlo ujmout i jinde ;-D.

1 0
možnosti
Foto

To, že někteří chodí za školu, vím už dlouho, ale že se dá chodit i za knihovnu, to se dozvídám až teď. Ale to je hezký rituál! Vzduch, sluníčko, kafíčko, taky to mám ráda. Ještě bych si tam dotáhla lehátko a svlíkla se tam, ó, jaká blaženost! Akorát, co mi můžete vytknout, je to, že bych si tam nevzala knížku, já totiž moc nečtu. Zato si pořád zpívám. Co myslíte, Zdeničko, dá se v tomto případě knížka nahradit zpíváním??

1 0
možnosti
Foto

Jarmilko, zpívání kdykoli a kdekoli. Zpěv z plna hrdla má dobrý vliv na funkci plic a osvěžuje psychiku. Tedy sice jen psychiku toho, kdo zpívá, jestli i posluchačům, to je téma do další diskuse. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Kafe jsem právě dočetla, teď si užiju pár doušků z blogu. ;-DR^R^

2 0
možnosti
Foto

A já jsem si právě dočetla kornoutek zmrzliny - vanilkové. A teď si uzobnu pár veršíků ze Seiferta. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,71
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik