Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karel Čapek - Kniha apokryfů - Napoleon, to vystihuje asi nejlépe můj pohled na politiky. Hrají si? Asi skoro všichni. Bohužel.:-(

0 0
možnosti

Chodím, chodím - ale těžko snáším tu smršť po...

0 0
možnosti

I94v82a81n30a 68L34a55n64c83e

5. 10. 2020 13:44

Také politiky nemusím, ale k volbám chodím.:-)

1 0
možnosti

P20e32t18r 16S80k73á77c60e83l

4. 10. 2020 21:46

Politiku je třeba snášet, věnovat se jí. Proč? Protože až vám budou z chléva vyvádět kravičku, je pozdě nadávat. Takto nás instruoval v padesátých letech náš učitel. Volby ale nejsou zapojením do politiky, neboť voliči po volbách i nynějších koukají, že je vše jinak. Viz koalice "proti ANO". Nejsem fanouškem ANO, ale když někdo vyhraje volby, měl by mít na vládě v krajích podíl. Byť minimální...

2 0
možnosti
Foto

Ani mně se po každých volbách nelíbí, když kluci co spolu kamaráděj, kašlou na to, koho si voliči přáli nejvíc. Ten systém prostě není dobrý. Znám hodně lidí, kteří právě z tohoto důvodu přestali chodit volit.

1 0
možnosti

Tak většinu těch lidí, kteří kandidují neznáme. Na vesnicích se lidé znají a volí kandidáta ne podle jeho smýšlení, ale jaký je to člověk a hlavně jaký má vztah k lidem a k bydlišti. Proto snad neni důležité jaká strana bude v krajských zastupitelstvých, ale jaký budou mít vztah k práci, ke které dostali od lidí důvěru. Proto jim všem přeji hlavně zdraví a aby nemysleli jen na svá konta. Jinak jim tu zodpovědnost nezávidím.

3 0
možnosti
Foto

Ano, to jste napsala rozumně! R^

1 0
možnosti
Foto

Samozřejmě souhlas nejde přes pysky, chtějí se jen soupeři dostat na kobylku. A hlavně ... na svoje zisky, používat velkou násobilku.R^

3 0
možnosti
Foto

Davide, to je pěknýýýý! R^

1 0
možnosti
Foto

Pokud se voleb účastním, znamená to, že jsem se rozhodl akceptovat oprávněnost tohoto systému a budu respektovat jejich výsledek.

2 0
možnosti

P15e42t55r 51S66k14á82c50e30l

4. 10. 2020 21:37

Akceptujeme tedy nesmyslný systém, kdy menšina (aktivní voliči) pověřuje neschopné, které by většina (neaktivní voliči) nevolila. Pak zvolení politici předvádějí kousky, kterých jsme svědky v přímém přenosu celých 30 let. Jak dlouho ještě....?

0 0
možnosti
Foto

Vystihla jsi to přesně: Indiáni, boj o buřtíky, mastnota kolem pusy... i tu malou násobilku!R^:-):-)

Ve férovost politiky moc nevěřím, ale jistou naději mi dává, že lidé občas používají i rozum nejen ostré lokty.;-)

2 0
možnosti
Foto

J39a17n48a 87M54a73j20o52v77á

4. 10. 2020 16:45

Naštěstí na té místní úrovni celkem věřím. Ne, že bych vždycky a se vším souhlasila, ne, že by se mi všechno líbilo (teď se mi spíš nelíbí), ale ono je to v těch městech (Praha je moc velká) přese všechny indiánské totemy pořád o lidech. A na kraji do jisté míry taky (on je ten náš kraj příhraniční celý menší než Praha :-))).

Znám hezkých pár politiků a většina z nich prostě chce měnit věci tam, kde žijí a kde se jim něco nelíbí. Některé z nich strhne vír moci a oni zblbnou, někteří se jen smíří s tím, že se nebudou líbit všem a lidé jim budou hledět až do talíře a buď vydrží (přestože je jim spíláno) nebo odejdou (protože je jim spíláno). Blbý je, že je asi definitivně pryč doba, kdy ten starosta, který získal získat pro obec penízky na novou cestu nebo hřiště byl považovaný za šikovného. Dneska se v prvé řadě řeší, co z toho má. (No co by měl, tu cestu nebo hřiště.) Odrazuje to a lidi se do politiky nehrnou.

No a tak máme...co si zasloužíme.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, kdykoli některý ze "známých" z politiků otevře na veřejnosti h..u - (pardon ústa), vždycky si vzpomenu na malou knížku fejetonů Karla Čapka s názvem "V zajetí slov". By v ní ivýborný fejeton s názvem "Každá liška si svůj ocas chválí." Tu knížečku jsem si koupila někdy v roce 1969 - a pak za normalizace už nikdy nevyšla. (Existuje v knihovnách?) V té smutné husákovsky normalizační době jsem ji půjčila jednomu známému z divadla, a on mi ji nikdy nevrátil - ani po urgenci. Dnes má již ten známý na hřbitově pomník . Oodpustila jsem mu to... A politiku také nemám ráda, jen mě někdy donutí se k ní vyjádřit. Volitm chodím, protože nechodit k volbám považuji za alibismus. Díky Zdeni. R^V

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, díky tvému článku jsem tuto Čapkovu knížku V zajetí slov právě nalezla b v jednom antikvariátě - a hm ned jsem si ji objednala. Těším se na ni. Ještě jednou díky! (Divím se, že mě to nenapadlo už dřív). Karma. ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Vážená paní autorko, volit nechodím už několik let. Protože, pokud se může ujmout vlády na magistrátu nebo krajském úřadu ten, kdo volby vůbec nevyhrál, je něco hodně špatně, voliči jsou úplně zbyteční a ještě štěstí, že něco podobného není možné u voleb sněmovních a nebo u volby prezidenta. Pokud nerozumíte tomu, co jsem právě napsal, podívejte se, kdo několik let vládne městu Brnu a kdo bude brzy vládnout Jihomoravskému kraji (v obou případech tam zvítězilo ANO). ;-(

2 0
možnosti
Foto

To máte smutnou pravdu, také mě to štve. A dnes se tato nefér- hra stává normou. A ještě se s tím ti političti výkukové chlubí - jak vítěze voleb přeč...li." Ale tím, že příště volit nepůjdu, to bohužel nenapravím. Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik