Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Letos jsem zatím přečetl fyzicky jen jednu knihu - interview-životopis Pierre Richarda. Jako záložka mi posloužila její nákupní účtenka. Díky tomu vím, že jsem se s knihou flákal skoro dva měsíce. To prosím já!, který dokázal Tři mušketýry "sjet" za 4 hodiny. - Nu, na vině je nadbytek úkolů, na vině je i sám Pierre Richard svými úvahami...

Jinak jsem se také spíše digitalizoval a dokonce audiodigitalizoval. A v této podobě knihy rozhodně nezanedbávám.

Z těch "fyzických" mám ovšem v plánu letos už jen jednu knihu /5. díl Aristoktratky/; shodou okolností vyjde přesně za týden.

Mějte se moc fajn.

2 0
možnosti
Foto

Páni, Tři mušketýry za 4 hodiny, tak to smekám!

Já jsem jako čtenářka spíš něco jako vychutnávačka, čtu pomaleji a k pěkným pasážím se ráda vracím. Ale občas taky něco jen tak slupnu.:-)

A když zmiňujete Aristokratku, tak nezapomenu, když jsem před pár lety držela v knihkupectví poprvé v ruce její 1. díl, stála jsem u regálku, začala číst první řádky, snažila se zadusit smích a pak už následovala smíchová salva, kterou jsem prostě nedokázala zadržet. Paní prodavačka mě pak přemlouvala, jestli tam nechci chvíli zůstat jako živá reklama.;-D

Taky se mějte, Martine, fajn!!!

1 0
možnosti
Foto

Už čtu jen eknihy. Naposledy Kronika zániku Evropy 1984-2050. Zajímavé čtení. Hlavně to do roku 2019. Pak autor hodně přehání a opírá se příliš o státismus.

Myslím si, že knihovny by měly přejít na částečné samofinancování. Za vypůjčenou knihu by měl zákazník zaplatit alespoň 10% její ceny.

1 0
možnosti
PC

Na uvedenou knihu mám stejný názor. Zajímavá byla tak maximálně do 2/3.

1 0
možnosti
Foto

R^Jo, do knihovny bych měla, než ji zase zavřou... Jenže mi to čtení jde poslední dobou jak psovi pastva.

1 0
možnosti
Foto

Klárko, je to dobrý, knihovny se zavírat nebudou. Z kultury zůstanou otevřena jen knihkupectví a knihovny. Jupííí.:-)

1 0
možnosti
VF

Knihovnám a knihovnicím zdar! V mém novém bydlišti jsem se do knihovny přihlásila, no nějak jsem vypadla z rytmu. Ale polepším se.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak, Věruško, šup do knihovny a užijte si to tam dosyta!!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Takže tvé milované knihovničce přeju všechno nejlepší:-):-) Teda vlastně tobě:-):-):-) I moje záložky by tě asi pobavily - používám cokoliv, co mám po ruce. Nesnáším, když se mi knížka zavře a já nevím kde - to bývá, když mi v noci padne na palici po několika pokusech o násilné otevření očí...Chuděrky brejle, ty už to tolikrát schytaly....;-D

1 0
možnosti
Foto

Ty jsi jako jedna naše čtenářka, když mi jednou říkala, že si nemůže půjčovat žádné tlusté knihy, že by ji zabily. Nejdřív jsem myslela, že tohle přirovnání znamená, že jí dělá potíže přečíst vypasený román, protože jsem viděla, že vrací samé tenké knížky, ale odvětila, že jí už tolikrát v noci spadla knížka na hubu, že tlusté knížky neriskuje.;-D

0 0
možnosti
Foto

kdybych si mohla vybrat jiné povolání, chtěla bych být knihovnicí :-) R^

7 0
možnosti
Foto

Já bych to brala hned! Opravdu jsem nikdy tak intenzivně nečetla, jako nyní. ahojky, zdravím, nepojedeš do Třebky?

0 0
možnosti
Foto

Krásné.... pohodové oslavy i všední dny přeji :-)

2 0
možnosti
Foto

Tak já se klidně hlásím k těm nostalgickým důchodcům, protože čtení je teď pro mě drogou.;-D Klidně sáhnu po lehkém čtení, i po historickém románu, či napínavé detektivce. Do kopce, do knihovny, se mi taška s deseti knížkama sice nese špatně a dýchám ostošest, ale z kopečka už zase letím, jak srnka. A už se těším, až rozbalím tašku a začnu si postupně vybírat. Záložky jsem dostala jako odměnu, mám jich několik, pravda, že se mi při usínání občas někam zatoulám a světe div se, já si číslo stránky pamatuju až do rána!;-)

Všem milým a ochotným knihovnicím a knihovníkům, vše nejlepšíR^

4 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to jsi dobrá, já si číslo stránky ráno nevybavím. Ale někdy vím skoro doslova, jak zněla poslední přečtená věta a pak je sranda, když ji hledám.:-)

0 0
možnosti
MB

My používáme vstupenky ze ZOO, máme jich velkou zásobu. Nebo jsou "záložky" mezi řádky čajových sáčků ve velké krabici nejmenovaného Earl Grey. Kniha pak voní bergamotem

4 0
možnosti
Foto

Já mám spoustu pěkných záložek a pak v nouzi nejvyšší knížku založím účtenkou ze sámošky.:-)

0 0
možnosti
VN

Ano Zdeni, i v naší knihovně je stále prima čtení ... A stále něco nového se tu vysktuje . zavedli nám samoobslužné pultíky na výdej i příjem knih...

Tak vše nejlepší ke knižnímu svátku Tobě i Tvým listnatým svěřenkyním.

opisuji jako ve škole od pana Pražáka. ;-D R^ ;-)

0/0

3 0
možnosti
Foto

Vlastičko, jen opisujte, Jeníček má trefná přirovnání, byla by škoda, je nechat ležet ladem. ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,82
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik