Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak jsem se neskutečně pobavila Zdeničko :-). Ale taky i příspěvkama mužské populace, ty mě dostaly neskutečně :-). Hodila si skvělý téma :-).

0 0
možnosti
Foto

super! Nejvíc mě nadchl bod sedm!..:-))...Manuál si vytisknu a pověsím v kuchyni, abych toho svého pubertálního synka moc nerozmazlila... Ale tuhle si mi stěžoval, že když praktikuje ty mé výchovné rady /pusť starší a ženy sednout, pomoz ženě s taškou, podrž dveře, dej přednost, květinou ani kávou nic nezkazíš atd../ připadá jak pitomec, který se ve škole zjevil odněkud z první republiky, a že to zatím teda holky moc neoceňujou ...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
VF

Na všechny hudební nástroje se nedá hrát stejným způsobem, jak už dávno řekl někdo moudrý. Potvrzuji. Každý z mých tří kluků potřeboval trochu jiné noty. Snachy si to pak "doladily".;-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Zdeňko paráda! Znám takové. Ale s tímto tématem mě napadá další. Mama hotel. To je problém týkající se i mého syna.

0 0
možnosti
VB

U některých osobností mužů (kteří vynikli užitečnou činností) je doložen příznivý vliv jejich matky (nebo taky otce), psychiatři vědí také o možném zničujícím vlivu rodiče či rodičů, zároveň se ale ví, že někdy v člověku zřejmě více zvítězí geny minulých předků, takže ať vychováváte jakkoli, nějaká vada či aspoň vadička zůstane. Jedinec, který by neměl nějakou tu slabinu, by snad ani nebyl normální, lidstvo takové prostě je. Pojem mamánek má asi znamenat rozmazlenec, jemuž se žije doma dobře a nechce se osamostatnit, na druhém pólu je jedinec, který v patnácti práskne dveřmi a osamostatní se ve světě trestných činů, drog apod. Geny jsou geny, psychiatři si nejsou jisti, nakolik jsou dominantní (např. u sociopatů) a zda se s tím dá něco dělat (možná někdy scifi-vakcína?), já bych maminám i tatínkům radila pohybovat se při výchově zlatou střední cestou, nic nepřehánět, probudit v dítku cit k dobru, vlastní odpovědnosti, dítko by mělo vnímat, že ho mají rádi i při nějakém neúspěchu.

0 0
možnosti
IM

I56v59a 30M66a20r69k90o71v78á

16. 10. 2020 20:53

To je pěkné, Zdeni, a do těch porodnic to určitě začni distribuovatR^K bodu č. 8: synátor na to měl zkratku CJMTJČ, pak měl taky zkratku na nádobí: TUVŠ - to uschne v šuplíku:-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva manuál, třeba se mi bude hodit jako vstupní kádrovací dotazník u potenciální spolutchýně, až si dcery jednou přivedou partnery.

Díky za pobavení.;-D;-DR^

0 0
možnosti
MV

omeju (cokoliv po sobe a nekdy i jinych), vyluxuju, vypucuju vokna (kdyz je treba), hodim maso do trouby, ostriham Stelle drapy, vymaluju sam byt, zenskejm otviram dvere a prisunuju pod zadek zidli, vetram, pokladam prkynko, meju se i v podpazi a jinde a pokazdy zdravim jako chlap jako prvni

ale nikdy, fakt nikdy, at mi to vsichni prominou, nevezmu doma do ruky zehlicku (prace - to je jina. ale prave v ni pri zehleni vim, ze doma NIKDY) - a nerikam tomu "lezernost" - jen me to proste echt nebavi

moc zdravim, Zdenko a cekam na to holcici desatero

2 0
možnosti
MB

Já neměla ráda jen žehlení povlečení. Jako věno jsem dostala několik damaškových povlečení. Sousedka mi poradila, jak je žehlit zastudena. Pečlivě se složí a čisté se bere zespodu, které se "vyžehlí" vahou ostatních. Naštěstí je dnes na výběr ze spousty materiálů, které se žehlit nemusí.

5 0
možnosti
MB

Vážně by to ještě chtělo něco pro matky dcer. Třeba si to přečte budoucí tchýně mého syna :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to je příjemné čtení. R^Taky znám hodně mamánků, naštěstí to nejsou mí synové;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik