Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

No páni, píšete skvěle, moc jsem se pobavila!R^R^R^...Já myslím, že platí "všechno s mírou" /jak s oblibou říká můj kamarád Míra...:-)/... Já si tedy s tímhle přístupem pomaličku obaluju nervy dortíkama a všem svým vyžilým kamarádkám na dietách říkám, že z nich budou za pár let vysušený tresky, zatímco já budu mít uhlazený naducaný tvářičky jako miminko...;-D;-D;-D

0 0
možnosti
IL

I17v38a48n78a 25L73a27n17c46e

19. 10. 2020 13:57

Můj syn zhubl přes 25 kg,:-) nejí cukr a chleba, brambory :carbs. Myslí si, že bych měla přestat jíst cukr, ještě se mu nepodařilo prosadit svůj životní styl doma, snach i vnučka jí normálně, tak se snaží přesvědčit mě a mého manžela.?

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, to chce hodně pevnou vůli. Syn ji evidentně má. Ale problém je, že už se k těmto potravinám nesmí nikdy vrátit. Popravdě, neumím si představit, že bych se nemohla zakousnout do krajíčku chleba a osladit si alespoň malou lžičkou kafe. Ale když má člověk motivaci a sebekontrolu, tak to určitě jde. A 25 kilo dole, to je paráda!

0 0
možnosti
Foto

Taky mě to pobavilo. Můj děda říkával, že když někdo moc zhubne, tak "se ztratí bez pohřeba" :)

A na tabuli před jednou cukrárnou jsem viděla nápis: "Čím víc vážíš, tím jsi těžší pro únosce. Pojď si dát dortík!"

4 0
možnosti
Foto

No to s tím únoscem, to mě tady pobavilo!!! ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tenhle blog prostě nemá chybu! Co věta, to perla. Jen mě mrzí, že takový perly nepouštím já, ale neboj, nezávidím, jen se klaním. Jo a hlavně se teda směju. R^V;-D

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuju, Zuzi! A děkuju Ti i za smích, to mě moc potěšilo!!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D zase skvělý, Zdeni.

U mě váha od nějakých 30 let lítá nahoru, dolů. 10-15kg dolů, pak zas nahoru...

Teď jsem ve fázi Něco jsem zhubla a pokračovaní po Novém roce.;-D

1 0
možnosti
Foto

Náhodou, Šárko, v létě jsi hodně sportovala, určitě se Ti tělo odměnilo a po svátkách si na to vzpomene.:-)

0 0
možnosti

Paní Zdeňko,humor Vám nechybí a to je dobře.Náš tatínek říkával-než ten tlustý schudne,tenký umře.A také se říkalo ,,si chudá jak lunt".

2 0
možnosti
Foto

Děkuju moc. To jsou pěkná rčení, taky jsem je doma slýchávala.R^

0 0
možnosti
Foto

Lepší než držet diety je zdržet se diety a prostě jíst nějak s rozumem. A když ani to nepomůže, tak prostě jíst s vášní, pro radost ze života, ne ze smutku a deprese.

R^:-);-D;-D

1 0
možnosti
Foto

To máš, Pavli, naprostou pravdu! Všechno se má dělat s láskou, jak se do toho zamotají zástupné problémy, vymkne se to z ruky.

1 0
možnosti
IM

I39v89a76n 40M79i84n29á92ř

18. 10. 2020 14:32

Ocenil jsem "sbíhání slin na víčko od Ramy". Laskavou zlomyslnost s čokoládovým dárečkem - však mnohem víc. Ani jsem si ve svém stáří neuvědomi, že výraz "lunt" je již tak archaický. Moje babička (1875), říkávala: "Jsi tak hubenej, že by ses mohl převlékat za bičem" !

Díky za hezký článeček.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám;-)! To o převlékání za bičem je mi sympatické. Připomněl jste mi tím moji prababičku, která podobná přirovnání taky občas sypala z rukávu. Moje prababička Alžbětka byla ročník 1894.

0 0
možnosti
MV

Díky za už téměř zapomenuté slovo lunt, který v naší rodině lítá léta a často se najde někdo, kdo se zeptá. Díky za osvětu. A k dietam : před chvílí pečený špekovy knedlík, kureci roláda se šalvěji a to celé v lahodné kořenové omáčce. Krásnou neděli přeju

1 0
možnosti
Foto

Marku, to je tak krásná sestava pochoutek, že se mi i večer sbíhají sliny, a to večer jsem zvyklá už jen chroupat salátovou okurku a podobně. R^

0 0
možnosti
JJ

Nóó, představte si, že jsem se zasmál! A nejednou! Na to, že to psala ženská, tak se to fakt dobře četlo!;-D (Samozřejmě žertuju. S tou "ženskou". Jinak se mi to opravdu líbilo:-)).

Jídlo bylo, je a bude vždy mým velkým koníčkem a zálibou. Dodržovat nějakou dietu by pro mne, momentálně, bylo daleko, daleko horším trestem, než zákaz s... éé, řekněme raději zákaz s..ledování Otázek Václava Moravce po dobu víc jak půl roku! ;-D

Mně se vzdy osvědčil pohyb a fyzická práce, ale čím su starší, tím častěji se o mne pokouší některý z těch nových, moderních, únavových syndromů, kombinovaných se syndromem vyhoření a... no, nebudu to okecávat, co deset roků, to deset kilo. Naštěstí jsem kdysi dávno, lehce před třicítkou, začínal na na sedmdesáti.;-D

U nás se říkalo, že je negdo chudý jak žingľa. Dovčílšku sem nevěděl, co to ta "žingla" vlastně je a až kvůli vám jsem si to vyhledal. Představte si, že je to jakási tupá jehla na navlékání nitě... Tož to rači budu tlustý, jak tupý, no né?;-);-D

5 0
možnosti
Foto

A já su ráda, že slyším (vlastně čtu) krásnou moravštinu;-)R^ Zdravím!

2 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 30,73
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik