Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-) jo,jo, hlášky omladiny kolikrát člověka rozhodí a pobaví zároveň :-) Nejhorší je ututlat svůj smích, když už vaše uši někdo takhle potěší! A zrovna ty - v knihovně...ty si toho vyslechneš, viď? :-)

0 0
možnosti

I47v91a67n62a 40L68a24n83c91e

8. 11. 2020 12:05

Mít kolem sebe takové lidi s povoláním : nomenklator, to by mě asi zabilo. V práci se setkám asi kolem pětiset lidí a kdybych měla poslouchat udaje o každém z nich a s kým se stýkají a jejich postavení, za chvíli bzch asi zoufalstvím bila hlavou o zedˇ.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Aby je někdo pozval na rande.;-D;-D;-D To jsou starosti...

4 0
možnosti
Foto

Klárko, ona to byla vůbec taková situace jako ze scénky Kaisera s Lábusem a ty holky se bavily způsobem, jako svého času Oldřich Kaiser podobné slečny parodoval. ;-D

2 0
možnosti

Zdeni,a to jsou i takoví rodiče jako můj otec, že mě vybízel abych si namluvila

elektrikáře, protože jsme měly domek, kde bylo potřeba zavést nové el. vedení . Po čase mě zase vybízel abych si namluvila pokrývače, neb byla potřeba nová střecha . ;-D;-D;-D No, jeho výzvy nebyly vyslyšeny ....;-)

1 0
možnosti
Foto

No to je kouzelný, Vlastičko, naprosto úžasný;-D!!!

2 0
možnosti

V příštím životě budu lékař, jo určitě tak, má to smysl a teď se jim a ostatnímu zdravotnickému personálu mohu jen s hlubokou úctou klanětR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Mám podobné plány. Zatím trénuju. Jsem pacient a ten má k lékařům sakra blízko.;-D

1 0
možnosti
Foto

J47a75n 27P86r52a80ž35á98k

23. 10. 2020 10:34

R^Příjemně jsem se pobavil, Zdeni, i když je to vlastně velice vážné téma;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Ti. Nejpozoruhodnější na tom bylo, jak vážně to ta děvčata mínila :-).

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS