Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Podle názvu jsem blog ani moc nechtěla otevřít, ale tušila jsem cosi. A dobře jsem udělala. Díky.;-D

0 0
možnosti
Foto

Bezva nařízení - balím plyšáka a jdu se válet :-):-)

0 0
možnosti

Nám to jde s Edou i bez nařízení:-)))

To umíme skvěle.

Těšíme se na další, Zdeni!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, iniciativě se meze nekladou. Zítra to bude takové rukodělné, snad se přidáš ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Já tu mám KOCOUR nařízení. Ale vypadá stejně.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím vaši ležící pozici! :-)

1 0
možnosti
Foto

Poslechla jsem tě a oba s Rexíkem tak činíme;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to vás oba chválím. To víš, jakmile vydám příkaz, jsem ráda, když alespoň někdo poslechne ;-D.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za tip. Psa nemaje, vyhlásila jsem doma speciální KOČKO nařízení. Poloha totožná. Jen aby někoho nenapadlo, že díky nám dvěma je ze státního PESa obyčejný KOČKOPES. (Uvidíme zítra v obchodech). Krásný den.

1 0
možnosti
Foto

Kočko nařízení je mi taky sympatické. Ale nedá se nic dělat, jednou je vyhlášený PES, musíme se toho držet:-).

0 0
možnosti

U nás má dnes leháro jen had :-) Předělávali jsme trošičku byt, takže výsledné "hotovo" znamená chaos a nepořádek. Jen co dopiju kafe, mám po volnu.

1 0
možnosti
Foto

No to jsou mi pořádky ;-D!

Tak hlavně ať je byt podle Vašich představ, pak v něm bude kafíčko chutnat dvojnásob.

0 0
možnosti

Můj pudl Frodo je téhož názoru a páníčkův polštářek je to pravé.

2 0
možnosti
Foto

To vám oběma chválím! ;-D

0 0
možnosti

a...dobrá bašta přeceeeeeeR^;-D

2 0
možnosti
Foto

No ano, ale jen pokud nám ji někdo přinese, abychom to leháro neporušili ;-D!

0 0
možnosti
Foto

Taky semtam praktikuji! Občas si někde přečtu, že tamta si nikdy přes den nelehla. Věříte tomu anebo znala jste někoho takového, paní Zdenko?

1 0
možnosti

Já jsem takovou ženu znala. Před asi 35 lety. Měli pět dětí a menší hospodářství, aby je uživili. Čas na čtení nastal, až když začaly děti odcházet z domu.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS