Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

hezká koláž, hezký blog. tak hezké čtení i nadále, mám to s Vámi podobné

0 0
možnosti

Zdeni, ať je ten nový rok pro tebe dobrý a klidnější než ten, který je za námi:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivi, tak do toho letošního hlavně hodně zdraví a odvahy k dobrým věcem! V

0 0
možnosti
Foto

Taky nevím.;-D Zato vím, že mě ostrostřelba vždycky okrade o několik hodin spánku (protože to za to nestojí jít na pelech v obvyklou dobu, stejně by mě vzbudili...). A ještě to bude zřejmě na dvakrát, nějak nevěřím, že to všichni vystřílejí do devíti a zapadnou.:-P

2 0
možnosti
Foto

Tak já právě dělám to, co ty. Chlebíčky srovnané na talíři pomalu mizí v mých útrobách. O půlnoci si možná s mužem připijem a nastane toužebně očekávaná....četba!;-) Krásný ten nový rok ti přejuR^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, znám spoustu lidí, kteří se na silvestrovské bdění už dopředu moc těší a pak jsou rádi, když je probudí půlnoční petardy.;-D

Tak šťastné vykročení do nového roku, ať se nám celý povede!!! V

0 0
možnosti
Foto

Zdenko, pro mě je to den jako každý jiný a netřeba si dělat vrásky s nějakým stárnutím. Člověk je tak starý jak se cítí. Zdraví s vše nej ... do nového roku přeje (momentálně) sedmdesátník.;-)

2 0
možnosti
Foto

Milý Davide, Váš přístup je skvělý a je moc fajn, že se umíte sám se sebou ztotožnit. :-)

Tak hlavně hodně, hodně zdraví!!! V

1 0
možnosti

Paní blogerko, jestliže foto nelže, doporučuju zeleninu.

0 0
možnosti

Týýýý ....8-o. To se Vám stalo ze zeleniny?

3 0
možnosti
Foto

Zdeni,R^ty křížky? Raději nepočítám. Vlastně si ani na Nový rok neříkám, že jsem o rok starší. Ale jsem hodně zvědavá, co další rok přinese. Teď si všichni moc přejeme, abychom se opět mohli ve zdraví setkávat. A nejen... Tak si držme palce.V

3 0
možnosti
Foto

Milá Soni, to mi mluvíš z duše.

Tak kéž se nám to všem splní.

A od zítra jen zdraví a úsměv!!! V

0 0
možnosti

Zdeničko, koukám , knihy jsou tvé pitíčko. Šťstný a veselý příští rok přeji ... ;-D

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, sice z nich nelétají špunty, ale konzumuji je moc ráda. :-)

Tak do dalšího roku hodně optimismu a hlavně zdraví!!! V

1 0
možnosti
Foto

J44a42n 76P33r93a32ž43á64k

31. 12. 2020 14:24

R^Ale Zdeni, vzdyt Ty jsi uplne mlada holka. Bylo Ti uz vubec osmnact, aby sis mohla pripit?

Hezky Novy rok:-)

1 0
možnosti
Foto

Jeníčku, to je ale milé. :-)

I já Ti přeji do nového roku všechno nejlepší a hodně, hodně zdraví!!! V

1 0
možnosti
Foto

Jsou zavřené knihovny, nemusí se vzdělávat.

1 0
možnosti
Foto

Znám čtenářky, které říkají, že se vzdělávají i u Harlekýnek ;-D.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS