Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

:-)R^ U českého přísloví - komu se nelení, tomu se zelení- si vždycky vzpomenu na tu scénku s Wimmerem, jak se to přísloví snaží srozumitelně přetlumočit do maďarského jazyka a zabere mu to asi pět stránek textu.

2 0
možnosti

Tak tak nyní trochu diety, žádné řízečky mňam, mňam, ale pěkně brokolice prd, prd. Pryč už od všech dobrot, cukroví snězeno, maso už nás nebaví. Tak směle do roku 2021 a budeme věřit, že nás potká něco pěkného. Přeji všem lidem hlavně zdraví a také i to pokakané štěstíčko.

1 0
možnosti
ZD

Moudré, perfektní a povzbudivé. Podobných je jako šafránu. Úspěšný a veselý rok 2021!!

3 0
možnosti
Foto

Hezky jsi vyšlápla do roku 2021 bezva článkem, jen tak dál!R^

2 0
možnosti
IL

Ja Vam preji hlavne zdravi, hodne a hodne zdravi.

2 0
možnosti
Foto

Přesně tak to bylo napsáno na mrakodrapu v Dubaji během silvestrovské světelné show: 365 nových šancí :-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky za každý Nový rok! Zdeni a nám všem, aby bylo o čem psát, s kým se potkávat, nejen virtuálně a hlavně ve zdraví. Tak to bych si moc přála!;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Věřit příslovím je opravdu ošidné, ale pro jistotu nedělám na Nový rok žádné vylomeniny a už vůbec ne nějaká předsevzetí a rozhodnutí, takže v tomto trendu zřejmě setrvám i dalších 364 dní, ale člověk nikdy neví...

Měj se fajn, Zdeni, a ať máš hlavu plnou hezkých a vtipných nápadů, které převtělíš do písmenek. Díky za tvé milé a vlídné psaní.R^:-):-)

2 0
možnosti
PK

No jo Nový rok jsem se držel a byl celkem dietní, ale

dnes budu jak utržený ze řetězu,

na co narazím to sežeru....;-DR^

2 0
možnosti
Foto

"Jak na Nový rok, tak po celý rok" bytostně nesnáším. Vždycky mě ségry vytočily, sotva jsem vstala, otec mě v lepším případě jen seřval na čtyři doby, že jsem na ty chudinky malinké zlá, a ještě byla k obědu čočka, kterou nesnáším. A teď jsem pokaždé nevyspalá, protože kvůli půlnoční střelbě nemá cenu jít spát brzy. No jak na Nový rok...;-D:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,59
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik