Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Před některými lidmi prchám, abych nemusela poslouchat věčné skuhrání, s čím ochořeli, případně ochoří - co dodat...

Dobře jste to Zdeni nastínila... námět, který není o covidu, tak ten přímo osvěžíR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ludmilko! Je báječné, když člověk potká někoho, kdo na něj nenaloží všechny své starosti včetně těch, které ještě ani nemá. :-)

1 0
možnosti

I13v58a26n 82M85i48n19á87ř

9. 1. 2021 23:46

Nechápu autorčino pitvávání pozdravu, který i s dodatkem "jak se máte" je součástí tradice a zcela běžného projevu slušnosti. Potkám-li někoho s kým jsem se již dlouho neviděl, tuto otázku běžně připojím a pak mně odpověď zajímá.

Pokud nám někdo nabídne pomoc ve smyslu "kdybys cokoli potřeboval .. " - tak to již úplně časté není. Přesto by nikdo neměl toto lidské gesto - ani v duchu zpochybňovat. Stačí si vzpomenout, kolik lidí nám již v žívotě pomohlo.

0 0
možnosti

K11a91r73e71l 83K42á44š

10. 1. 2021 6:44

No jo no tak jste holt slušný člověk. Sice bez smyslu pro humor, ale slušný. A jak se máte?;-D

1 0
možnosti

Já na to odpovídám: Lépe než mnozí jiní

1 0
možnosti
Foto

Ale to je milá odpověď, děkuji. :-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám Zdeničko, kolik lidí tohle téma vyburcovalo k podělení se o své pocity z obyčejné otázky - jak se máš :-) A jsem mile překvapená, že nejsem sama, kdo jí nemá rád. Já jí přímo nesnáším :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem moc ráda, Danulko, že je odezva tak četná. S chutí jsem si početla, jak to kdo má. Je tu i hodně vtipných odpovědí, ty mám nejradši.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nestěžuji si, nemám komu. :-)

0 0
možnosti

Zamyslel jsem se nad tím a myslím, že mimo rodinu mě touto větou zdraví dvakrát do roka asi jediný člověk - můj zubař. Já mu vždycky řeknu jen "dobře, děkuji".

Jinak co se týče pozdravů, rád bych k tomu podotknul něco jiného. A sice to, že považuju za už nebezpečně rozšířený zlozvyk říkat před závěrečným "na shledanou" ještě "přeji hezký den/víkend". Proč? Podle mě je to zbytečné. Že někomu přejeme hezký den jsme už jasně vyjádřili oním úvodním "dobrý den", proč k tomu v závěru dodávat ještě "přeji hezký den" a pak tečku "na shledanou". Z mého pohledu parazitující fráze. Úplně největší radost mi dělají ti, co mi v sobotu kolem poledne přejou hezký víkend, který už je skoro v polovině, a to ty lidi vůbec neznám. Přiznám se zde na rovinu: já nikomu cizímu hezký víkend nepřeju. Protože necítím žádné vroucné přání, aby někdo měl hezké ty dva obyčejné dny, které se opakují čtyřikrát do měsíce. Je mi to prostě volné, ať má víkend každý jaký chce. Mě to skutečně nikdy nezajímalo, nebudu tedy předstírat, že mi na tom nějak záleží. Jo takhle kdybyste měli vsazený tiket na fotbalový zápas třeba za pět tisíc, to bych vám popřál, ať to vyjde. Ale co je mi do nějaké soboty s nedělí?

1 0
možnosti

Zkuste odpovědět: "A jak bych se měl(a) mít?" :-) ...

0 0
možnosti
Foto

J41a31n 97Š32i42k

9. 1. 2021 17:39

Taky tu otázku nesnáším. Myslím, že by si ji navzájem měli klást jen nejbližší. Je to formální móda, která k nám odněkud doputovala ze zahraničí. Vždycky za cítím neupřímnost a faleš a vlastně nezájem. Spíše zvědavost. Většinou mám jako odpověď jen jedno slovo: "Skvěle!" Kamarády možná potěší a nepřátele možná naštve :-) Hezkou sobotu paní Zdeňko

4 0
možnosti
Foto

Pane Jene, já vždy odpovím "dobře" a honem nastolím jiné téma.

Ale když si to tak rekapituluji, tak já mám taky svoji formulku, kterou se loučím s každým dětským čtenářem, který opouští knihovnu a ta zní: "Měj se hezky." A pokaždé ji myslím naprosto upřímně.

Tak pěkný začátek týdne! :-)

0 0
možnosti

Na otázku "jak se máš?" odpovídám "děkuji za optání, dobře". Tutéž odpověď chci slyšet, když tu samou otázku položím já. Tomu, kdo místo této odpovědi začne vyjmenovávat křivdy posledního období, se příště raději vyhnu.

2 0
možnosti
Foto

Ano. Tato otázka je běžná konverzační zdvořilost a nikoli pobídka k půlhodinovému skuhrání, co všechno je špatně.:-) Pokud sedím s kamarádem u kafe a on se mi chce svěřit, tak tam povídání o dobrém i špatném patří, ale při letmém setkání s někým, koho znám jen zběžně, je tento způsob komunikace až nezdvořilý. Ale jak tomu utéct, když nechci být nezdvořilá já, to bývá těžký oříšek.:-)

0 0
možnosti

Jak se mám ? ...ále jde to, musí to jít ...;-D

2 0
možnosti
Foto

No to je roztomilá odpověď!!! :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS