Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Udělat dlouhý nos je celkem ještě slušný projev nesouhlasu. V poslední době mi ruka poměrně často cuká, abych neudělala i jiné, naprosto nevhodné gesto, když tak sleduji, že na mě někteří zpoza roušky vyplazují jazyk.

Díky za milé čtení na aktuální téma, Zdeňko.R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Potěším Vás:

Mým nejnovějším hitem je fotka, co se mi podařilo nafotit z televizní obrazovky ČT24: tisková konference, hovoří Fiala a za ním v zákrytu stojí Feri a dělá mu svou kudrnatou "čupřinou" dokonalou svatozář ;-D

Bohužel, nemohu zveřejnit, neb by to bylo považováno za porušování autorských práv. Znáte to.

1 0
možnosti
VF

Dlouho jste tu nepsala, ale vyzrála jsem na Vás. Vypůjčila jsem si v knihovně "Ženu v kurzu". Dočtu a půjdu do knihovny pro další knížku. Zdravím a těším se na veselejší časy.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Věruško, to je od Vás milé. Já jsem sbírala síly. Mám kolem sebe tolik covidových odchodů, že mi není do řeči ani do legrace. Snažím se, ale bolí to moc. A vždycky, když už to vypadá, že mi bude do zpěvu, přijde další rána. A Vy víte, že já radši píšu v nadsázce, pokud to jen trochu jde, tak s vtipem, ta mizerná témata nechávám dalším. Tak snad to už postupně půjde k lepšímu. Kéž by.V

1 0
možnosti
ZM

Dlouho jste sem nic nenapsala... Tak jsem rád, že jsem se dočkal...

2 0
možnosti
Foto

To je pro mě moc příjemné, děkuji!!! Snad už bude líp.

0 0
možnosti
Foto

Vlasti, zdravím též!!! V

0 0
možnosti
PK

tak jako pan Horníček kopal do zadní části těla jen své přátelé(viz Chvála pohybu), tak i já vyplazuji jazyk jen na své nejbližší a zejména vnoučata to oceňují nejvíce, no jejich rodiče o trochu méně.....;-D

1 0
možnosti
Foto

Člověk se nesmí těmi rodiči nechat odradit ;-D, vnoučata to ocení.

0 0
možnosti
Foto

R^Vyplazuji na ně jazyk s velkou oblibou už pěkně dlouho. A Zdeni, Tvůj nápad s dlouhým nosem k tomu s radostí přidám nejen při volbách;-D

1 0
možnosti
Foto

Je možné, že to tu bude za chvíli samý Pinocchio, jupííí! ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DR^

To je přesné, Zdeni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik