Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

tak to já vám, stejně jako svým paním knihovnicím velmi děkuji za ochotu a laskavost. posledně jsem taky podobně vytvořila frontu, ale měla jsem štěstí na chápavější spoluzávislé čtenáře. doufám, že i paní knihovnice

0 0
možnosti
Foto

A Titulka je hezká odměna za krásný blogR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to víš, že mě to moc potěšilo.

1 0
možnosti
Foto

čtu správně, že se nejedná o okýnko na výdej občerstvení?:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedná, Jaromíre, kniha dovede občerstvit jako dobře natočené pivko! ;-D

6 0
možnosti
Foto

Jéé, děkuju, Dáši!

0 0
možnosti
IM

Knihovnu jsem vzdala hned na začátku zavření,už kvůli nemožnosti vybírání.Až se situace uklidní,vrátím knihy z minulého roku a zase si snad v pohodě projdu regály.Mezi námi,víc než pět nás najednou nikdy v místnosti nebylo.

1 0
možnosti
Foto

Tak si budeme vroucně přát, ať už brzy můžeme mezi knižní regály všichni!!!

1 0
možnosti
LI

Hned bych si k Vám do knihovny pro něco skákla, ale je to pro mě kapánek z ruky;-), kdo teď roznáší radost, tak si zasloužíR^

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, to je škoda. Obsloužila bych Vás obzvláště ráda!!! ;-)

1 0
možnosti
PL

Myslím, že lidem obecně chybí úcta k práci druhých. Teď je to o to horší, že všichni začínáme být unavení. Volají mi kamarádky, že jsou na homeoffice a nudí se. Já se tedy nenudím, práce mám dost a doma se mi pracuje hůř. Ale pořád se mám líp než lidi, co ráno musí do práce, ať už dělají cokoli.

0 0
možnosti
Foto

Já jdu ráno do práce a zpívám si, fakt. I když prší. ;-D

0 0
možnosti
KK

Až před okénkem bude přešlapovat nedočkavý čtenář nějaké veselé literatury, dejte mu ke čtení tento příběh. ;-);-D

3 0
možnosti
Foto

Ale to je od Vás milé, děkuju! ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, konečně začala fungovat i naše pobočka městské knihovny, mám ji asi 15 minut chůze od domu. Milá a usměvavá paní Zemánková mi po zavolání nachystala hromádku knih, (ona ví, co ráda čtu) a já jsem si pro ně doklusala. Pouštěla nás tam po jednom, na stolečku jsem si vybrala z hromádky nachystaných knih, a vrátila se domů Sláva, zase mám co číst. Knihy od Vánoc mám přečtené, vracela jsem se již k těm, co máme doma v knihovně. Chválím všechny milé a usměvavé knihovnice - i Tebe. VA hodně zdravíčka Ti přeji. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mirečko, i já Ti přeji hlavně pevné zdraví! A stále zurčivý proud takové literatury, kterou máš ráda!!!V

0 0
možnosti
IL

I39v37a35n33a 42L63a94n90c76e

16. 3. 2021 21:46

Tak mi také nějaké humorné knihy vyhledejte, také bych se potřebovala zasmát. Ráda bych si přečetla něco staršího, abych si připomněla časy dávné, kdy jsme se neměli zase až tak špatně, protože jsme byli mladší a dýchali jsme jeden na druhého, aniž jsme se báli, že se nakazíme. Stále musím nosit roušku, ale zákazníci nemusí, a představte si, že i kýchají... Taková nehoráznost, a nebo je se mnou něco špatně?

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, u mě byste se knižně měla jako v bavlnce. Největším překvapením by bylo, kdybyste u mě jednou opravdu zaklepala na dveře. Jůůů, to by se mi líbilo! ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik