Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zaruceny navod? Zde:

1. Nastavte si budik na 2 casy - krome normalniho vstavani i o 2 hodiny drive.

2. Pri prvnim zvoneni se napijte a klidne skocte i na zachod

3. Pak se pokuste znova usnout

4. Po druhem buzeni nebudete mit zizen a sliny na test budou.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za výborný recept na zdar mého ranního testování. Přiznávám, že nějak podobně už to dělám. Mě by na mou duši dříve nenapadlo, jak je po ránu těžké naplivat tolik, aby to vydalo na 30 kapek, které se musí nakapat do roztoku.

0 0
možnosti
Foto

Zdeni co si chvíli myslet na nějakého pěkného kolouška?;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, to si nejsem jistá výsledkem ;-D.

1 0
možnosti

Ó, jak jsem šťastná... jsem očkovaná -:)

1 0
možnosti
Foto

Ludmilko, už mám taky zaregistrováno a teď čekám, až se u nás ve Slaném uvolní termín.

1 0
možnosti

Pracuji v Rak. a zaměstnavatel požaduje antigen. test také,,, takže nadávat na vládu, Babiše či Prymulu nemá smysl. Nejde domluvit se zaměstnavatelem, že budete používat jiný test? Pokud ne, je možnost nechat se antigenně otestovat jinde a s potvrzením pro zaměstnavatele. Víte, když se začalo testovat ve školách tyčinkou do nosu, mnozí tvrdili, že je to stres pro prvňáky, známá učitelka mi řekla, že naopak. děti se přitom baví a těší se na to.

1 0
možnosti
Foto

Kdepak, to byste špatně pochopil, protože já nenadávám zásadně na nikoho a proti testům nic podstatného nemám. Napsala jsem to spíš pro pobavení, jak se s naprosto běžným a neškodným testíkem může potrápit někdo, kdo má problém vyprodukovat po ránu dostatek slin. Navíc coby knihovnice obsloužím během pracovní doby velké množství čtenářů všech věkových kategorií, takže považuji podstoupení testu za samozřejmé. :-)

0 0
možnosti

Nevim. Mam testy na zacatek nosa. V nicem se neomezuju, postouram, za 15min mam vysledek. Nic vic neresim.

0 0
možnosti

Šílená doba, takovejch zbytečnejch keců kvůli takový kravině. To tedaa musí bejt stres. A co teprve chudáci děti!

2 1
možnosti

Jo, já mám. Vykašlat se na veškeré testování, ráno po probuzení se normálně napít, a pak si jít do koupelny hezky naplno odplivnout nad tím, co že to tu máme za hlupáky, co nám přikazují tyhle pitomosti(myslím tím to "utestování" se do roztrhání těla)

7 2
možnosti

"Dobré" je, že vláda nařizuje spoustu věcí, jejichž splnění nelze ověřit (např. zda se testují OSVČ). Kdybyste měla doma kocourka, zkuste užít jeho sliny.

0 0
možnosti

u nikoho nelze ověřit že si testy dělá, pokud si je dělá doma.

0 0
možnosti

Možná si zkusit představit, jak se zakusuju do citrónu. Anebo si představit slinícího ministra zdravotnictví. Je mi líto např. lidí, kteří ze zdravotních důvodů musejí např. pravidelně jíst a pít, snad jim zaměstnavatel umožní tyčinku v nosu. Zatím jsem nezjistila, zda se v ČR namátkově ověřily testovací sady co do potenciálně možné zdravotní škodlivosti (např. tamponek do úst dětí).

0 0
možnosti

nedělal bych z toho takovou vědu, že bych 2 hodiny předem nejedl a nepil. i kdyby ten test kvůli jídlu nebyl spolehlivý, tak se asi nic neděje, buď jste pozitivní nebo ne, ten test vás už v tu chvíli nezachrání, na nepříznakové údajně test nereaguje a s příznaky to budu řešit jinak i bez testu

0 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, nic si z toho nedělej, já se pro změnu každý týden za stejným účelem šťourám v nose;-D

2 0
možnosti

Já se šťourám v nose jen tak.;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik