Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Raději mám sobotu, to je neděle ještě přede mnou. 

0 0
možnosti

Není nad páteček.:-) Nejhorší neděle je ta, která vyjde na Nový rok po sobotním Silvestru.

0 0
možnosti
Foto

Tak to mě, věru, nikdy nenapadlo. Máte pravdu, to je taková ošizená neděle ;-D.

1 0
možnosti
VV

Mam rad nedeli.

To si rano dojedu pro cerstve precliky a kornspitz k pekari a s dobrym kafem si je vychutnam. Par tydnu jsem mel nucenou pausu, ale o to vic si to ted vychutnavam.

1 0
možnosti
Foto

To je milý zvyk. Tak dobrou chuť i za týden!!! :-)

0 0
možnosti
JH

J89i86r64i 80H77l65a77v18a

2. 5. 2021 15:30

Ovlivněn Vasim psaním...mudrcuju: Jsem rad, ze jsem rad ted. Včera jsou jen vzpomínky. A zítra, jen taková vidina.

1 0
možnosti
Foto

Pane Jiří, to je opravdu moc pěkné, děkuji!!!

0 0
možnosti
Foto

A kdyby byla zítra, mohli bychom se na popsané těšit.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, Klárko, ale nevadí, já se vydržím těšit i týden ;-D!

2 0
možnosti
Foto

Neděle bude pomalu dávat sbohem, připravit se na výměnu kraťasů...:-)

1 0
možnosti
Foto

Však už taky chystám pumpky a rolák ;-D!

0 0
možnosti
LI

Ijáček by určitě na neděli našel nějaký ten mráček... a Vám - bezmráčkovou neděli přejiR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, i já Vám vinšuji nedělní podvečer jako malovaný!

0 0
možnosti
VN

Poezie nedělní, chmury moje rozmělní. Přeji hezký den.... ;-)

1 0
možnosti
Foto

Vlastičko, krásně jste mě doplnila, děkuji! R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, měj krásnou neděli až do další neděle ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Bohunko, snad to zvládnu ;-)!

0 0
možnosti
Foto

Přeji ti krásnou neděli, Zdeni, přesně takovou, jak ji máš ráda.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavli, byla přesně taková. Tak zítra šťastné vykročení!

0 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,12
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik