Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J70i15r51i 22H22l52a11v74a

25. 5. 2021 2:19

Zabavny a vtipny. Beru si s toho: Dobra rada nad zlato.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám a přeji pěkný den!

0 0
možnosti
PB

Paní Ortová, tentokrát vám popíši dvě excelentní fo-pa, obě bez záruky:

1. Na charitativní akci amerických zbohatlíků pro chudé černošské děti si vzala slovo její zakladatelka a začala: "mám ráda všechny lidi", pak si všimla několika černošských podnikatelů mezi přítomnými a dokonala to: "a černochy mám taky ráda."

2. Jeden nudící se šlechtic uspořádal prohlídku svého sídla pro plebs z podhradí. Mezi návštěvníky, z řad prostého lidu, uviděl člověka, který mu byl neuvěřitelně podobný. Jako by mu z oka vypadl. S povýšeneckým úšklebkem přistoupil k němu:

"Poslouchejte, mladý muži, jste mi trochu povědomý, nepracovala vaše matka u nás v kuchyni?"

"Ne, to ne."

"A nebyla snad u nás služebnou?"

"Ne, to vůbec ne."

"Anebo snad pokojskou, že byla pokojskou?" šlechtic se už řehnil.

"Ne, to ne, prosím, ale můj otec u vás dělal zahradníka."

2 0
možnosti
Foto

Pane Buriane, díky Vám mám hlasitě usměvavé ráno!!! ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Já toho většinou moc nenakecám, ale i tak se mi dost často podaří plácnout nějakou k......... (doplň si sama hospodářské zvíře). Ale od toho tu pusu máme ne, aby nezahálela...;-DR^R^

1 0
možnosti
Foto

Pavli, díky těmto prořekům je náš život krásně pestrý. Někdy díky našim prořekům i život ostatních;-D!

1 0
možnosti
Foto

Zrovna mě žádný takový trapas nenapadá, zato mě napadlo něco jiného... Když držím pusu, furt někdo řeší, že nic neříkám. Když ji otevřu, je z toho průšvih.:-P

3 0
možnosti
Foto

No právě. A pak se rozhlížíme po té zlaté střední cestě a ona je v nedohlednu:-).

1 0
možnosti
Foto

No jo, taky mám na svědomí pár takových kousků:-)

2 0
možnosti
Foto

Pokud se na ně dá vzpomínat s úsměvem, tak je to dobrý:-).

0 0
možnosti
Foto

Opět fajné čtení... V souvislosti s tímto jsem si vzpomněl na starší vtip. "Chtěl jsem říct manželce, jak každý den děkuji, že jsme spolu a vypadlo že mě.. zkazila jsi mi celý život."

4 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ten vtip je skvělý!!! R^

0 0
možnosti
PK

Když ona byla tak šťastná, jak skvěle jí paměť funguje a tak to muselo vytrysknout...no co se týče běžné konverzace tak WCh pravil mj: ,, Během mého života jsem musel často spolknout svá slova, a musím se přiznat že jsem je vždy shledal zdravou stravou" a to je pro mnohé následováníhodné.....;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Nádherný citát!!! R^

1 0
možnosti
IL

I55v21a56n14a 37L56a48n61c86e

24. 5. 2021 16:04

Jo, jo pusu na špacír jsem si občas také pustila:-(, čím jsem starší, tak jí držím víc doma, aby moc nekecala.! a občas se mi to podaříR^R^R^

3 0
možnosti
Foto

Když někdy je to tak těžké, rty se začnou samy pohybovat a je to... ;-D

1 0
možnosti
ND

Určitě jsem nějaký ten trapas způsobila když jsem pustila pusu na špacír, ale už si nemůžu vzpomenout na žádný případ. Inu jsem ve věku, který je milosrdný ke vzpomínkám, všechno si nepamatuju, to dá rozum, hlavně to co nechci :-)

4 0
možnosti
Foto

Nadi, pokud se toho dopustíme v situaci, která se dá napravit, nebo se na ni dá vzpomínat s úsměvem, tak je to dobrý. Ale jsou i situace, kdy by člověk nejradši držel těch pár facek ;-D.

1 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik