Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I71v65o 50C84i47l98i73c76h

3. 9. 2021 14:24

Super ze života R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, život je prostě divoch :-).

1 0
možnosti
Foto

Jako vždy super Zdeničko. Posílám nejen karmu hezký den.V

1 0
možnosti
Foto

Danuško, díky Ti moc. A já Tobě posílám energii do uzdravování, ať je ten hajzl co nejdřív pryč! V

0 0
možnosti
Foto

Vtipné a přesné! A taky:,, Musíš pořád tahat ty džíny, vždyť máš tak pěkný nohy!"R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Anooo, to se tam taky rozhodně hodí, děkuji! R^

0 0
možnosti
Foto

Jé, děkuju. A co Tvůj blog, to náhrdelník ;-D!

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji, Filipe. Ale k mému zděšení jsem Tě nemohla nominovat, ač jsem Tě pasovala na jednoznačného vítěze. Opravdu mě to moc mrzí, protože je to za práci v loňském roce a to jsi tu báječně blogoval, ach jo. V

0 0
možnosti
Foto

Pro mě velmi aktuální, díky:-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, Ty máš doma originální vydání? Tak to máš fůru osobní inspirace :-)

1 0
možnosti
Foto

Když pro puberťáka přijdou rodiče ke škole bez závažného důvodu, spolužáci ho umlátí. Rodiče ty jedničky neměli a musí si dávat velký pozor, aby děti nenašly stará vysvědčení. Když máš jakékoli ponožky, sandály nejsou vhodná obuv.:-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, ještě že jsme už ve zralejším věku, děti to mají hrozně těžký ;-D.

0 0
možnosti

Nejvíc se mi líbí:

"Pohlavek je nejlepší masážní prostředek pro růst vlasů"

Hezký, Zdeni, jako ze života :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Bezva clanek, Zdeni, taky jsem v puberte nikomu neveril, ze se musim ucit rustinu. Meli pravdu, sice mi byla dobra jen jednou v zivote, ale v osmnacti jsem se diky ni sblizil s jednou divkou na zajezdu kdesi ve spratelenem Madarsku. Kde je te divky dnes konec, uz bohuzel davno netusim:-)

1 0
možnosti
Foto

To nevadí, ale pěkná vzpomínka Ti i po letech zůstává, což je dobré i bez důkladné znalosti ruského jazyka:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,49
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik