Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, máš můj hlas, protože se mi líbí tvé nezdolné spisovatelské nadšení a laskavé příběhy ze života:) Na čtení mám času pomálu, ale když už kliknu, tak se bavím.) Díky.

2 0
možnosti
Foto

Kačenko, moc Ti děkuji. Já mám teď naopak více čtecí, méně psací období. A vím, že mi budeš věřit, že následující nepíši proto, abych Ti oplatila pěkná slova na můj účet, ale čtu Tě vždycky s velkou chutí a nikdy nejsem zklamaná. Ať jde o blog či o knihy, vždy je to můj nejlíp prožitý čas. A za to Ti děkuji!!! R^

1 1
možnosti

Já zas už nemá žaludek na Vaše blogy, prostě se mi Váš rádoby vtipný styl nelíbí, připadá mi to, jako že si pořád na něco hrajete. A ta prosba na závěr, ta je opravdu pod úroveň.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, paní Krásná, za Váš milý názor. Ale jak vidíte, nepíši vyloženě pro Vás, mám spoustu dalších čtenářů, nikdo nepíše pro všechny. Každý máme jiný vkus. Jestli můžu navrhnout něco rozumného, čtěte ty, kteří Vám imponují. Mě by taky nikdo nedonutil číst něco, co se mi nelíbí a už vůbec ne opakovaně, to se zbytečně týráte, to není rozumné. Je zde tolik skvělých autorů, každý se věnuje jiným tématům, věnujte svůj čas jim, je nás tu opravdu hodně. Nikdo na světě nám nevrátí ani vteřinu, tak svým časem neplýtvejte na cokoli, co už dopředu víte, že Vás nepotěší. Já to dělám tak, že když vidím autora, jehož styl mi nesedí, tak si jeho článek nerozkliknu. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jéé, to jste hodná, děkuji a přeji příjemný start do nového týdne!

0 0
možnosti
Foto

V mých očích jsi děsně odvážná, mě by nikdo nedostal na žádnou atrakci, autíčko nevyjímaje R^

3 0
možnosti
Foto

Člověče, Zuzi, dostat to moje pozadí z přízemí do patra, to byl výkon. Zajímavé je, že mě nejdřív znervózňovalo, jestli se vůbec do autíčka vtěsnám, ale že se z něj pak budu potřebovat dostat, to mě nenapadlo ;-D.

0 0
možnosti

Před cca 20 lety mě donutila dcera poprvé vylézt v PK v Holešovicích na Centrifugu, když to skončilo byl jsem velmi, ale velmi štastný, že jsem to přežil a už nikdy jsem se nenechal přemluvit, stačilo.

2 0
možnosti
Foto

Já skoro obrečela zbourání horské dráhy.:-)

1 0
možnosti

Na to, abyste žadonila o hlasy, je vaše psaní slabé, sry.

2 6
možnosti
Foto

Miluju centryfugu, horskou dráhu a lochnesku.;-D

A hlas jsem ti dala hned, co to vypuklo.:-)

2 0
možnosti
Foto

Nééé, počkej, to jako fakt? - to je odpověď na obě věty ;-D

1 0
možnosti
Foto

K pouťovým atrakcím mám zhruba stejný vztah jako ty, Zdeni. Nesnáším cokoliv, co je moc rychlý, houpe se příliš vysoko a hrozí zde leknutí - takže ani strašidelný zámek nepřipadá v úvahu. Tudíž tyto akce vyloženě nevyhledávám. Díky za tvé čtivé a zábavné historky. Můj hlas máš.R^R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, v tom případě navrhuji společný postup na Matějské i s Martinem Faltýnem. Dáme si grilovanou klobásu a půjdeme si něco vystřelit do střelnice, ta je bezpečná, je na zemi a vůbec se nehýbá ;-D.

A děkuji ;-)!

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za příjemné sobotní.

S těmi atrakcemi - včetně autíček - to máme stejné.

O atrakci na Stratosfere se zmiňuje L. X. Veselý v Moje Las Vegas. Možná tu knihu máte v knihovně.

Jinak doporučuji si nalézt tu atrakci na YouTube.

1 0
možnosti
Foto

Tak tuto knihu ve fondu nemáme, ale na you tube si to tedy určitě vyhledám. A pokud se někdy potkáme na Matějské, užijeme si to jinak. Dáme si grilovanou klobásu a navštívíme střelnici, ta se netočí. ;-D

1 0
možnosti

J13i55r22i 52H83l22a13v96a

4. 9. 2021 14:03

Zabavny a vtipny psani. Jsem rad, ze jste zpátky, budu se tesit na dalsi prispevky.

3 0
možnosti
Foto

Moc děkuji a přeji krásné odpoledne! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,79
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik