Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naše přítomnost určitě není ideální, ale nevím, za co bych měnila. Asi bych taky vyzobávala jen ty třešinky.

Díky za počtení, Zdeni.R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Do minulosti možná, ale v žádném případě ne do budoucnosti. Ovšem kdyby se do přítomnosti dostal neandrtálec (třeba), obstál by asi lépe, než my v jeho době. Jsme příliš zcitlivělí, závislí na všem možném, hlavně na tzv. jistotách a hlavně nepřiměřeně povýšení nad ostatní tvory a lidi, kteří nám připadají méně civilizovaní, než my. Mluvím o středoevropanech.R^

0 0
možnosti

Však také méně civilisovaní většinou opravdu jsou. U nás to sice stojí za hijál, ale ve srovnání se zbytkem této planety je to ještě zemský ráj.

0 0
možnosti

Zažít dobu, kdy civilisace dosahuje lokálního maxima, s sebou přináší tu nevýhodu, že pak už to jde zase s kopce.

1 0
možnosti
Foto

Je to věčný kolotoč, stálé zdolávání a sešupy. Lidstvo nikdy nezmoudří, asi mu to není dáno.

0 0
možnosti
Foto

Chtěla bych se vrátit do šedesátých let a zažít Woodstock;-D

2 0
možnosti
Foto

Šárko, tak spolu vyrazíme, jo? Už si zpívám...:-)

1 0
možnosti
Foto

Miluju antiku, tak bych asi rád nahlédl někam na vrchol Římského impéria. Ale asi by mě to bavilo jen do chjvíle, než by mě na tom výletě rozbolelo břicho ;-D

1 0
možnosti
Foto

Filipe, taky bych se tam pro jistotu vypravila jen s penicilinem, endiaronem, paralenem, ibalginem a se zubní pastou!!! ;-D

1 0
možnosti
KL

Někdo mi kdysi vyjevil, že jsem prý v minulém životě putovala s osadníky na vozech na Divoký západ :-). A že jsem záhy ovdověla, protože mého muže někdo odprásknul a já se tak musela živit, jak se dalo. Co bylo tím "jak se dalo" jsem se už nedozvěděla, a tak to nechám na fantazii každého z vás :-)...

Nicméně možná, že právě tyto "zážitky z minulého života" vysvětlují, proč se mi vždy líbili "drsní chlapi" s ošlehanými opálenými tvářemi a ostrými rysy (zkrátka takový Clint Eastwood před 50 lety). Jo a samozřejmě v klobouku :-). Prostě žádní ti dnešní nagelovaní metrosexuálové, nažehlení panáci v obleku nebo "vystajlovaní" frajírci.

Takže já bych se ráda vrátila do doby Divokého západu :-)...

1 0
možnosti
PK

Clint byl a je můj též a mě zase dcera uvedla do hypnospánku, abych se touto cestou dověděl o své minulosti loupeživého rytíře, byl jsem vlastně rád, že nikoliv piráta..:-):-):-)

1 0
možnosti
JM

J80a39n 78M44a55r68e14k

17. 9. 2021 15:36

S tou šněrovačkou bych počkal...ale což takhle...'Proto jsem si kanafasku, kanafasku koupila, abych se ti můj Jeníčku, abych se ti líbila....

2 0
možnosti
Foto

R^Vidím to jasně, Zdeni, zajdeme spolu do půjčovny vzducholodí, pronajmeme si takovou, která umí plout časem a pár těch historických období na chvilku navštívíme:-)

1 0
možnosti
Foto

Jedna pěkná vzducholoď teď krouží nad ČR, stačí si koupit vzducholoděnku a polétat si.

0 0
možnosti
Foto

V lecjaké době by se dalo žít, ale pod jednou podmínkou, že nebudu vědět, jaká pohroma se blíží za obzorem.

3 0
možnosti
Foto

Tak to jste tu teď správně. :-)

1 0
možnosti
IL

I17v14a75n49a 35L53a28n70c28e

17. 9. 2021 11:37

Napoleon mě také vždycky fascinoval, kdyby se mu podařilo to, co zamýšlel, tak jsme všichni mluvili francouzsky a nepřišel by Hitler. Koho bych chtěla potkat, určitě B. Němcovou, K. Čapka, A. de Saint-Exupéry mě také vždycky fascinoval. Se šněrovačkou bych asi "kamarádka" nebyla, asi bych omdlévala. Nemám ráda, když mě něco škrtí....Tak, do které doby bych se ráda vrátila? Asi do tedˇ, jen kdybych uměla žít....

2 0
možnosti
Foto

J30i46r61i 56C98i87z

17. 9. 2021 16:47

Vite pani Lance, doba francouzske revoluce byla jednim z nejuzasnejsich zmen v historii lidstva a jeji vysady pretrvaly predevsim diky Napoleonovi. Vsichni ti monarchove najednou zjistili, ze clovek obdareny Napoleonovou genialitou je stokrat vic, nez jejich starobyly puvod. A museli se Napoleonovi klanet az k zemi, protoze vzdy sice vyhlasili revolucni Francii valku, ale Napoleon vsechny jejich armady financovane Brity z nakradeneho bohatstvi v koloniich vedene nejbohatsimi slechtici smetl. A jemu jeste pomahali marsalove puvodem bednari, podloudnici, drobni obchodnici, knezi atd. Napoleon v techto lidech rozpoznal obrovsky talent a to byla mimoradna inspirace pro vsechny lidi, protoze se ukazala moznost spolecenskeho vzestupu i bez slechtickeho rodokmenu. Napoleon nejen ze byl genialni vojevudce, ale menil ve Francii vse po logisticke strance rizeni statu. Jak to stihal si nedovedu predstavit, kdyz jeste si nasel cas na zenske. Britum nikdy neslo o "demokracii", ale pouze o jejich kolonie, ze kterych bohatli (tak to bylo i v I. a II.WK). Britanie podle me dala svetu dve uzasne veci: W.Shakespeara a The Beatles. Jinak vsude po svete po Britanii zustal jen "bordel" (cenzor promine). Britove nikdy neumeli valcit na zemi, kde je porazeli Sudanci, americti zalesaci, Burove, Indove, Arabi, ale byli skveli namornici. Proto se Britove velice bali myslenek o svobode kazdeho cloveka, protoze to by rozpoutalo v jejich koloniich revoluce a konec jejich panstvi. Co bylo desne, ale priznacne pro Brity, odvezli Napoeona na smradlavy ostrov u Afriky, aby se "nedej Boze" nikdy nevratil a nepripravil jim dalsi lekce proti jejich kolonialni nadvlade. Zbabelost opet jednou slavila na ukor lidskych hodnot. Bylo by docela zajimave v te neuveritelne dobe zit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,72
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik