Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Super blog. Herriot se může číst pořád dokola, oddechová četba stejně jako tvoje blogy Zdeničko.R^

1 0
možnosti
Foto

Danuško, děkuju. Popravdě, občas je osvěžující, když si člověk pohled na svět vylepší humorem. Vždycky to není možné, ale když to jen trošku jde...:-)

1 0
možnosti
KR

Veterináři jsou někdy lepší než lékaři pro lidi já mela možnost asistovat při malé operaci moji labradorky a zvládli jsme to perfektně

1 0
možnosti
Foto

Tak to jste skvělá, to bych asi nezvládla!!! Posílám Vaší labradorce pusu na čumáček!!! :-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, učůrával jsem smíchy. R^

4 0
možnosti
Foto

Davide, vděčně vás drbu za ouškem! :-)

3 0
možnosti

Skvělé, já jsem věděla, proč jsem vám poslala hlas.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jéé, tak to moc děkuji!!! ;-)

0 0
možnosti
Foto

To musí být skvělý veterinářR^ A Vy máte, Zdeni, R^ za pěkný blog:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivanko. Je to tak, vtipný doktor a ještě šikovný, to je bonus navíc!;-)

1 0
možnosti
Foto

Mít smysl pro humor je vítaná vlastnost u každého člověka - jak u lékaře pro lidi, tak i pro zvířátka... Příklad. Moje konverzace s mým bývalým zubařem: "Pane doktore, ten zub musí jít opravdu pryč?" "Paní, máte tam těch zubů ještě dost." Nebím jak vám, mně to příliš vtipné nepřipadá... :-(

1 0
možnosti
Foto

Představa, že by mne zubař drbal chlácholivě za uchem...;-D Úplně stačilo, když se mnou chtěl při nepříjemném zákroku nezávazně konverzovat na téma: To máme ale pěkné počasí... a po chvíli mi vytknul, že dnes nejsem nějak moc upovídaná.;-):-)

Tobě.R^

3 0
možnosti
Foto

No nazdar, chtít konverzovat po zákroku na zubním, to je na jednu do zubů, abych zůstala stylová ;-D.

1 0
možnosti
Foto

R^

Zdeni, na střední jsem měla týden praxi u veterináře. To mě tak okouzlilo, že jsem chtěla být veterinářkou. Bohužel to nevyšlo.

Ale asi poprvé a naposledy v životě jsem si pohladila mývala.:-)

2 0
možnosti
Foto

Jéé, mývala, tak to je raritní zážitek. Já si zase vždycky říkám, že kdybych nebyla knihovnicí, chtěla bych být třeba recepční na veterině. Takovou tou paní, co objednává lidem termíny, vydává léky a prodává různé zvířecí pomůcky, uklidňuje chlupáčky, když je jim v čekárně teskno, no a taky je občas veterináři k ruce, když je toho potřeba. Jooo, to by se mi líbilo. Tak v příštím životě třeba... :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik