Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A dnes prý mají svátek pečující:-)

Tak si popřeju sama sobě;-D

0 0
možnosti
Foto

Bože, to jsem k.....a

to se někdy stává

na svátky v tom věčném spěchu

zapomínám bez ostychu

tak tedy se zpožděním:

provolávám sláva, sláva, sláva

ať žije ta omamná, lahodná, božská

KÁVA.VV

Zdeni, tobě díky za připomenutí a pěkné básničky. R^R^:-):-)

0 0
možnosti
PB

P26e37t19r 16B19u36r66i37a11n

1. 10. 2021 23:58

Dvanáctého září, přišlo na mě stáří...;-D tak to se mi fakt líbí. Já vás zdravím, Zdeňko, a dovoluji si připojit rýmovačku:

1 0
možnosti
PB

NAHOTA Oblečem se do nahoty a od hlavy až po kost bosí

přelezeme všechny ploty co jich tahle země nosí

Už se vidím jak tě právě vezu nahou na svý Jáwě

já nahej v předu a ty ke mě, moje stará jak řve zrada

tvýmu muži spadne brada, až se vyřítíme za vraty

voba jak prst nahatý

A pak nás ženou přes ulici skrz to smilstvo vodhalený

pod společnou šibenici, hrubej provaz na krk vloží

a naše duše vyslečený, růžový jak prsa ženy

vystoupají ku Měsíci holé, jako slovo Boží

1 0
možnosti
ES

Tohle je můj šálek kávy!VR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji moc a symbolicky přiťukávám šálkem horké kávy!!!

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám i kávě! :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pripijim Ti lahodnym turkem, Zdeni:-P

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, to je milé. Nevím, jestli jsem to už zmiňovala, ale moje maminka byla za svobodna "Turková", tak já to mám prostě tak nějak ve vínku.:-)

1 0
možnosti
JP

Kdo měl den blbec, z lumpáren

zkažený, hořký, černočerný

Do kuchyněk a kaváren

vydá se s davem kavověrných

Když, Zdeňko, jinak nedáte

také si srknu (možná s dortem)

Kofeinem srdce prokláté

zabuší v omámeném forte

2 0
možnosti
Foto

Kofeinem srdce prokláté - to je krásné! Děkuji. To jsme ale kávě krásně popřáli:-).

0 0
možnosti
Foto

Já jsem v práci, takže to mám "český kancelářský" - čtvrt litru rozpustnýho s mlíkem. :-P

Ale zase to nevystydne, než obsloužím jednoho člověka. :-)

2 1
možnosti
JD
Foto

Na Kanárech bublá á láva

a mně v šálku horká káva -

že má svátek, netuší...

A osvěží na duši...

Krásný říjnový den, Zdeni, při šálku voňavé zrnkové... ;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirečko, tak na zdraví nám i kafíčku!!!

0 0
možnosti
ND

Zdeni, to veršování je boží :-)

Jinak já slavím mezinárodní den kávy každý den již mnoho desetiletí...

:-)

1 0
možnosti
Foto

Nadi, děkuji a dím, že to je naprosto neškodné slavení. Takový hezký den kvůli příjemné věci. Jen houšť! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,63
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik