Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo jo seznamování...;-D Na to žádnej osvědčenej recept není. To už jsou asi jednodušší ty vdolky nebo seznámení se se švédskou hokejovou ligou. Každopádně tě držím palce.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Pavli. Tak do vdolků nejdu, ale občas si vsadím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jsou různá místa, kde je možné se seznámit. "Představ si, Mirko, " pravila mi moje známá, "že moje kolegyně, také zdravotní sestra (instrumentářka), se kdysi seznámila se svým nastávajícím při operaci jeho hemoroidů. A jejich šťastné manželství trvá dodnes.";-)VZdeni, hezký víkend Ti přeji.

1 0
možnosti
Foto

No to je skvělá příhoda, moc se mi líbila!!! :-)

0 0
možnosti

J48i88r92i 44H54l20a95v22a

9. 10. 2021 6:17

Nikdy to nevzdat....R^;-)

1 0
možnosti
Foto

To je fajn odlehčení v tyto dny;-)R^

4 0
možnosti
Foto

No přesně tak, taky mě to napadlo a šup s tím na blog ;-D.

0 0
možnosti
Foto

Zdeňko, taková sázka na lásku je nejistá investice, ale někdy trefíte jackpot.R^

2 0
možnosti
Foto

Davide, když se v tomto směru povede jackpot, tak je to nad všechny finanční výhody. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Chci, Zdeni, sázím si na Tebe:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, sázej, výhra Tě nemine;-D!

0 0
možnosti

I75v14a91n70a 92L55a85n90c28e

8. 10. 2021 12:04

Krasny a vtipny clanek;-D;-D;-DR^R^R^

5 0
možnosti
Foto

Kdybychom to dali dohromady, tak by možná mohla i nějaká ta výhra přijít. Ale už jsem zadán jinde.;-D

1 0
možnosti
Foto

;-D Tak třeba dojde aspoň na nějakou tu sázku, každá koruna dobrá.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS