Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I46v25a24n66a 89L51a80n91c84e

24. 10. 2021 13:52

Také jsem měla tento týden zážitek s holčičkou asi pětiletou, takovu blonˇdatou a já tmavé vlasy a roušku přes usta a ona mi řekla: ty jsi tak krásná.;-D;-D;-D Uplně jsem na tu příhodu zapomněla.

1 0
možnosti
Foto

No ale to je moc pěkné vyznamenání, že ano!!! :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Musíš přijet k nám do knihovny, třeba Anežku znejistíš ;-D.

0 0
možnosti
Foto

R^A mě nikdo nenakreslí, mě se děti bojí.;-(

1 0
možnosti
Foto

Že ty jim dáváš léky a teploměry? ;-D

1 0
možnosti
IM

I94v75a 92M58a80r11k78o44v50á

24. 10. 2021 11:26

To je vyznamenání, panečku, díky za sdíleni Zdeni:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Joo, jsou ty děti milé, Ivo, když se to povede, je pak pěkné si na ten milý okamžik za čas vzpomenout.

1 0
možnosti
Foto

To je fakt hezký, Zdeni. V(Rozhodně raději kresbu dítěte než snímek od fotografa).

2 0
možnosti
Foto

No to je pravda. Pryč s focením, výsledek mě pak většinou bolí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Děti do určitého věku vidí svět podle svých vlastních představ, a proto bychom měli co nejvíce rozvíjet jejich představivost. Že je milá, hodná a ochotná paní knihovnice zároveň i krásná paní s květinou, to je přece jasné jak facka, ne?

:-)VR^

4 0
možnosti
Foto

No to jsi podala moc pěkně :-)R^. Ty učíš děti většího vzrůstu, viď, tak Ti asi obrázky nekreslí, ale zase Ti náklonnost můžou vyjádřit ústně.

0 0
možnosti
PK

No, kdosi chytrý to již dlouho přede mnou řekl, že první třetinu života nám zpříjemňují rodiče, pak děti a podzim vnoučátka a pejsani s kočkami. BtW, vůbec nechápu jak mě vnučka vidí, ve skutečnosti jsem škaredý, nevrlý dědek;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Petře, určitě Vás vidí jako nejúžasnějšího chlapa na planetě. To je prostě dané, to je dárek od přírody, aby se nám lépe stárlo. :-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 510
  • Celková karma 32,40
  • Průměrná čtenost 2190x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik