Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zdeni, usínání mám tak na střídačku. Někdy usnu při telce, sotva ji zhasnu, tak ožiju a to doslova! A nepřej si slyšet ta slova. Takže četba, WC, opět četba, následuje WC, ale ani kapka, jen nervy. Mám štěstí, že jako senior si to můžu vynahradit kdykoliv. To se mám, co?;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitu, máš zajímavou metodu ;-D. Někdy je to utrpení, viď? Ale když se to takhle blbě sejde, tak je výhoda, když má člověk možnost hodit šlofíka i přes den. R^

0 0
možnosti

A těch průměrných 6,9 hod je míněno asi v jednom kuse, nikoliv rozloženo na celý den ? Je li tomu tak, pak jsem rekordmanem v nespavosti.:-)

1 0
možnosti
Foto

Tipuji, že v jednom kuse. Tak si to zkuste rozložit třeba 6,5 + 0,4 ;-D

0 0
možnosti
Foto

Je dobré udělat ze špatné věci dobrou. Říci si: Jé, to je bezva, že nemůžu spát, aspoň dočtu knížku (složím básničku nebo písničku). A příští den? Člověk nemusí být každý den vyspaný, hlavně že je šťastný. Vím dobře, že to vždycky nejde, když přijdou na člověka v noci nějaké chmury nebo se mu přihodilo něco smutného, ale Čo bolí, to prebolí!!!!

3 0
možnosti
Foto

Jarmilko, to byste nevěřila, kolik takto nastavených lidí v knihovně obsluhuji. Pro tyto příležitosti si půjčují knížky brožované a s nižším počtem stránek :-).

1 0
možnosti
Foto

R^:-) Těžko chodit a vstávat se slepicemi, když je kosí ptačí mor. Ale, taky jsem si vzpomenul na dávný převzatý hit, zpívaný P. Spáleným. Ten měl tuším název ,,Dlouho, dlouho spím" ,viz.: https://youtu.be/GCqd3BLwrUg ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji Vám za odkaz na písničku, už dlouho jsem ji neslyšela a hned jsem si ji pustila. Jak se znám, budu si ji broukat celý den, ale ráda, je moc pěkná a možná bude večer i užitečná. :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Zdeni, to je hezke. Vyzkousej mesicni svit na polstar nebo kocici predeni. Pokud pouzijes obe najednou, usnes driv, nez si stacis sundat druhou ponozku:-)

2 0
možnosti
Foto

Měsíční svit na polštář, to je zajímavé. To máš, Jeníčku, vyzkoušené? Protože kočičí předení by mi Nelinka nedovolila zkusit;-D.

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, s nespavostí se potýkám už od dětství a noční směny v dospělosti můj problém ještě prohloubily. Zkoušel jsem všechno, ale moje maximum jsou čtyři hodiny v kuse. Jak se vzbudím, mozek mi začne šrotovat a je zle. 8-o Pěkné ráno.

2 0
možnosti
Foto

Peru se s něčím podobným, už se mi to prakticky podařilo vyřešit, ale někdo mě pořád budí a neví o tom:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 508
  • Celková karma 32,80
  • Průměrná čtenost 2199x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik