Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Také Vám s přáním všeho nejlepšího v roce 2022. :-)

Hlavně hodně blogů :)

Mne včera příjemně překvapila dokonalá digitalizace My Fair Lady (tedy obraz, zvuk byl český a jeho digitalizaci netuším) - v porovnání s tím jsou české digitalizované filmy většinou pouze vyhozené penize. Bohužel.

A bohužel, film Máme Fér Vlády je ještě v nedohlednu ;-D

Mějte se moc hezky.

1 0
možnosti
Foto

Naprosto okouzlující filmová adaptace muzikálu, kterou si nikdy nenechám ujít. Audrey Hepburnová dodala Líze tajenou křehkost a roli hubaté květinářky tím nádherně povýšila, Rex Harrison je jako profesor Higins fantastický a Stanley Holloway coby Lízin otec je doslova k zulíbání, každý jeho výstup mě vždycky nadchne.

Jo a film, který navrhujete zřejmě zatím shání sponzora. :-)

0 0
možnosti
Foto

Letos jsem bohatou nabídku čétédvojky nějak nestihla, ale taky jsem si všimla, že mnohé názvy filmů asociují i něco jiného. Mě skoro víc baví číst program televize než se na tu televizi dívat (klasiku už jsem viděla stopadesát krát a nové věci mě nějak netáhnou).

Vtipné je, že na různých kanálech běží programy podobných názvů: ČT - Podraz, Nova či Prima - Podfukáři, a tuším, že o pár hodin dříve kdesi éterem běžel novoroční projev hlavy státu.

Díky za pobavení, Zdeni a užij si nový rok ve zdraví a tak, jak sama chceš.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlí, i já Ti přeji letos všechno nej, snad když se budeme slušně chovat, tak k nám bude nový rok vlídný:-).

1 0
možnosti
Foto

Tak to se ti povedlo! I já jsem volila čt2;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem si ty filmy doslova užila. Jsou prostě filmy, které se mi nepřejí.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Filipe, přeji Ti sympatický celý letošek!!!

1 0
možnosti

Já jsem si taky na pár kouscích na dvojce pochutnala...

Hezký nový rok ve zdraví a pohodě, přeji, Zdeni.

1 0
možnosti
Foto

Milá Nadi, i Tobě do nového roku hlavně pevné zdraví a veselou mysl!!!

0 0
možnosti

Karma! Sledoval jsem Belmondoky!R^VR^

1 0
možnosti
Foto

Přiznávám bez mučení, na těch jsem si taky pochutnala:-)!

0 0
možnosti
  • Počet článků 509
  • Celková karma 32,64
  • Průměrná čtenost 2195x
Jsem spisovatelka, knihovnice, blogerka a žena s hlasitým úsměvem

Facebook: Zdeňka Ortová, BLOG, BLOK, BLOČEK:

https://www.facebook.com/people/Zde%C5%88ka-Ortov%C3%A1/100006730388524

Seznam rubrik